Motelvibes Skrevet 28. september 2022 #21 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men har du krukker og urner rundt inngangspartiet ditt? Hva har du i de på høsten? Jeg er alltid åpen for nye impulser. Men synes kun vintergrønt blir ganske trist. Anonymkode: 1a3c3...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #22 Del Skrevet 28. september 2022 Kjøper ikke lyng. Bor i skogkanten så har helt sinnssyke mengder med lyng på tomta og 3 meter videre. Kan plukke alt bådejeg og hele slekta vil der, helt gratis. Skal si jeg ble overrasket da søstern nylig kjøpte masse lyng til noen dekorasjoner 😂 Anonymkode: b8fb6...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #23 Del Skrevet 28. september 2022 Motelvibes skrev (55 minutter siden): Om det er stilen forstår jeg at du velger bort lyng😜 Kun buskbom blir litt for sterilt, og i Norge må du jo erstatte hele rekka til høyre hver vår? Anonymkode: 1a3c3...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. september 2022 #24 Del Skrevet 28. september 2022 Jeg verken kjøper eller plukker lyng. De drysser så fælt. Fikk en lyng (med røtter i jord) i pyntepotte for noen år siden i gave, og den har jeg der ute ennå (på balkongen). Den er brun nå da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 28. september 2022 #25 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Om det er stilen forstår jeg at du velger bort lyng😜 Kun buskbom blir litt for sterilt, og i Norge må du jo erstatte hele rekka til høyre hver vår? Anonymkode: 1a3c3...4a5 Du har iallefall et slags bilde, lilla lyng er mer hyttestil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #26 Del Skrevet 29. september 2022 Motelvibes skrev (10 timer siden): Du har iallefall et slags bilde, lilla lyng er mer hyttestil. Jeg har hvit lyng. Uten at jeg har behov for å putte de som liker lilla lyng i en bås. Anonymkode: 1a3c3...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #27 Del Skrevet 29. september 2022 Må flire litt av at lyng vist har blitt den nye hat-planten. Lenge har for eksempel dahliaer, svigermors tunge, monstera og pelargonier vært uaktuelle gamlisplanter blant de trend-hungrende, men siste årene har de kommet tilbake. Tipper lyng er neste til å få sitt come back i motebildet. Jeg fortsetter som pleier å bruker de plantene jeg ønsker fordi jeg liker dem og vet de vil trives. Det er gjerne en grund til at bestemødrene våre valgte det de gjorde. Anonymkode: d913e...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. oktober 2022 #28 Del Skrevet 7. oktober 2022 Kjøpte disse på Coop Extra ca 20,- pr stk brukte de på kirkegården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #29 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg syns lyng er fint❤️ Jeg kjøper gjerne noen potter med lyng og pynter trappen med. Skal jeg ha lyng som borddekorasjon eller ligende, plukker jeg ute i naturen. Anonymkode: 4ffe9...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå