Gjest lumina Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Jeg må si at jeg er litt irritert.. bød på noe på netthandelen... her er faktura jeg fikk i mail etterpå: DA134430 50-pakning med CD-omslag fra Office Dsign - med plass til 100 CD-er NOK 24.80 1 25% NOK 31.00 EKSP Ekspedisjonsgebyr NOK 52.00 1 25% NOK 65.00 FRAKTEN Frakt NOK 64.00 1 25% NOK 80.00 At frakt og eksp kommer på ...mange ganger mer enn selve tingen! Og må man virkelig betale mva på frakt og ekspedisjon? frakt kan jeg forsåvidt kanskje skjønne, men ekspedisjon????? noen flere som har kjøpt derfra og har det på samme måte? Har liksom ikke så lyst på pakken lenger, trenger den jo strengt tatt ikke...
Nella Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Har ikke handlet på netthandelen nettopp på grunn av det der. Utrolig dyrt
Smørblomsten Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Jeg har fått Netthandelen langt oppi halsen! MYE DRITT de selger....og har funnet samme vare LANGT billigere i butikker!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Du trenger ikke betale ,så sender de ikke pakken.Tror også det er angrefrist...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Ja, det med netthandelen og frakt var oppe i media for en tid tilbake. Jeg har kuttet dem ut pga de høye fraktkostnadene.
iss Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Jeg har handla en gang, selv om de prisene du sier er fryktelig høye.. På forhånd planla jeg hva jeg skulle ha den dagen. Vekt, sluch-maker og litt småstæsj.. Fordi det er få folk der på morgen, startet jeg tidlig, og fikk en badevekt som måler fett og vannprosent i tillegg til under 100 lappen. Fikk også det andre billig, fordi jeg hadde tålmodighet! Derfor lønte det seg for meg, fordi jeg kjøpte flere ting den dagen, og jeg bestemte meg for en pris, og fikk jeg ikke den så venta jeg til neste.. MEN jeg er enig i det du sier om ekspedisjon. Går kanskje også an å handle sammen med ei venninne også?? Spleise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå