AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Etter mye dating med forskjellige ser jeg det samme mønsteret hos kvinnen, det er nedslående. Lever stort etter noen enkle ting i livet: - Opptatt av hvordan man tar seg ut, må bli likt. - Politisk korrekt, kan ikke ha egne meninger. - Må følge normer, livredd for alt som er utenfor normene. - Lever i et meget strengt regime i en venninneflokk, flokken har alltid en leder som styrer alle. - Må ha ei venninne å rådføre seg med, dårlige til å ta egne valg i livet. Må vite at det er godkjent og sosialt akseptert. - Tåler ikke å bli avvist, men kan avvise akkurat som man vil selv. - Skal kun høre ting hun vil selv, kritikk er ikke velkommen. - Nesten alltid et dårlig forhold til seg selv, når det kommer til selvbildet og selvtillit. Velger å bryte seg ned selv pga dette. - Lever heletiden i offerrolle, tar aldri ansvar for egne handlinger. Et lite innblikk i en kvinnes liv Anonymkode: 23505...009 9 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 28. september 2022 Du får velge deg en mann, mange pene, hyggelige homofile å date. Anonymkode: 89312...20d 44 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter mye dating med forskjellige ser jeg det samme mønsteret hos kvinnen, det er nedslående. Lever stort etter noen enkle ting i livet: - Opptatt av hvordan man tar seg ut, må bli likt. - Politisk korrekt, kan ikke ha egne meninger. - Må følge normer, livredd for alt som er utenfor normene. - Lever i et meget strengt regime i en venninneflokk, flokken har alltid en leder som styrer alle. - Må ha ei venninne å rådføre seg med, dårlige til å ta egne valg i livet. Må vite at det er godkjent og sosialt akseptert. - Tåler ikke å bli avvist, men kan avvise akkurat som man vil selv. - Skal kun høre ting hun vil selv, kritikk er ikke velkommen. - Nesten alltid et dårlig forhold til seg selv, når det kommer til selvbildet og selvtillit. Velger å bryte seg ned selv pga dette. - Lever heletiden i offerrolle, tar aldri ansvar for egne handlinger. Et lite innblikk i en kvinnes liv Anonymkode: 23505...009 Dette sier ikke så mye om kvinner men heller hvilke type kvinner du går etter. Anonymkode: d2546...548 49 8
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Ok, hva skal jeg bruke denne informasjonen til?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Da har du møtt damer jeg ikke kjenner eller har møtt, men nå er jeg i 30-årene og er sikkert vokst fra det der. Anonymkode: 0d056...0a6 12
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter mye dating med forskjellige ser jeg det samme mønsteret hos kvinnen, det er nedslående. Lever stort etter noen enkle ting i livet: - Opptatt av hvordan man tar seg ut, må bli likt. - Politisk korrekt, kan ikke ha egne meninger. - Må følge normer, livredd for alt som er utenfor normene. - Lever i et meget strengt regime i en venninneflokk, flokken har alltid en leder som styrer alle. - Må ha ei venninne å rådføre seg med, dårlige til å ta egne valg i livet. Må vite at det er godkjent og sosialt akseptert. - Tåler ikke å bli avvist, men kan avvise akkurat som man vil selv. - Skal kun høre ting hun vil selv, kritikk er ikke velkommen. - Nesten alltid et dårlig forhold til seg selv, når det kommer til selvbildet og selvtillit. Velger å bryte seg ned selv pga dette. - Lever heletiden i offerrolle, tar aldri ansvar for egne handlinger. Et lite innblikk i en kvinnes liv Anonymkode: 23505...009 Kunne ikke vært mer en enig. Og en ting til, hvis man dater kvinner feks via tinder så må man nesten utelukkende står for å lede samtalen, både før og under møte. Hvor mer attraktiv kvinnen er, hvor verre er det. Dagens kvinner lider virkelig av "prinsesse syndrom", i hvert fall de attraktive Anonymkode: 54460...6fc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 Det her sier mer om deg, enn om de. Jeg er ikke sånn, men veldig sikker på at du aldri ville ha gått på date med meg, og jeg ville aldri ha gått på date med deg. Anonymkode: d2baf...66f 17 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter mye dating med forskjellige ser jeg det samme mønsteret hos kvinnen, det er nedslående. Lever stort etter noen enkle ting i livet: - Opptatt av hvordan man tar seg ut, må bli likt. - Politisk korrekt, kan ikke ha egne meninger. - Må følge normer, livredd for alt som er utenfor normene. - Lever i et meget strengt regime i en venninneflokk, flokken har alltid en leder som styrer alle. - Må ha ei venninne å rådføre seg med, dårlige til å ta egne valg i livet. Må vite at det er godkjent og sosialt akseptert. - Tåler ikke å bli avvist, men kan avvise akkurat som man vil selv. - Skal kun høre ting hun vil selv, kritikk er ikke velkommen. - Nesten alltid et dårlig forhold til seg selv, når det kommer til selvbildet og selvtillit. Velger å bryte seg ned selv pga dette. - Lever heletiden i offerrolle, tar aldri ansvar for egne handlinger. Et lite innblikk i en kvinnes liv Anonymkode: 23505...009 Skulle gjerne vært «flue på veggen» når du er på date😂 Voldsomt til profilering og analysering basert på dating. Anonymkode: d9a4e...709 12 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 Da har du ikke møtt meg, men det er jo forståelig da jeg sikkert er en del år eldre enn deg og i tillegg gift. Anonymkode: e51b4...d37 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 Så rart. Jeg møter helt motsatte kvinner. Sterke og tydelige, vet hva de vil. Men jeg dater 40+. Du er kanskje på 20-tallet? En grunn til at mange unge ikke har egne meninger osv, er at de shames så innmari (spesielt fra menn men også fra andre unge kvinner), og orker ikke å stå i det. Jeg kan love deg at de har egne meninger, men de kommer bare til syne når de er i en setting der de føler seg trygge på å bli tatt seriøst. Anonymkode: 65f95...24b 12 9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #11 Skrevet 28. september 2022 Høres ut som russebussjenter. Anonymkode: 0d595...61a 4 2
GrønnNellik68 Skrevet 28. september 2022 #12 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter mye dating med forskjellige ser jeg det samme mønsteret hos kvinnen, det er nedslående. Lever stort etter noen enkle ting i livet: - Opptatt av hvordan man tar seg ut, må bli likt. - Politisk korrekt, kan ikke ha egne meninger. - Må følge normer, livredd for alt som er utenfor normene. - Lever i et meget strengt regime i en venninneflokk, flokken har alltid en leder som styrer alle. - Må ha ei venninne å rådføre seg med, dårlige til å ta egne valg i livet. Må vite at det er godkjent og sosialt akseptert. - Tåler ikke å bli avvist, men kan avvise akkurat som man vil selv. - Skal kun høre ting hun vil selv, kritikk er ikke velkommen. - Nesten alltid et dårlig forhold til seg selv, når det kommer til selvbildet og selvtillit. Velger å bryte seg ned selv pga dette. - Lever heletiden i offerrolle, tar aldri ansvar for egne handlinger. Et lite innblikk i en kvinnes liv Anonymkode: 23505...009 Passer ikke meg. Lever alene har ingen venninner og har til dels sterke meninger. Bryr meg null om innredning og pynte puter.. liker å jobbe og være utenfor hjemme. Veldig sosial snakker med alle og mange ukjente. Følger ingen norm. Liker og følge med på det som skjer i samfunnet. Lever minimalistisk for tiden. Eier ingenting av verdi. Og har heller ikke lyst på å så mye ting og tang. Men ellers er jeg enig ts. En grunn for at jeg ikke ønsker å ha venninner og har ingen stor lyst å bli kjent med damer som oftest er i det hamsterhjulet du beskriver. De ville uansett ikke likt meg. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: -Opptatt av hvordan man tar seg ut, må bli likt Det er mye viktigere for kvinner å passe inn sosialt, å være i den rette gjengen og med de rette folkene. Og ha de rette meningene. Dette er nok biologi, kvinner er flokkdyr i større grad enn menn. 1 hour ago, AnonymBruker said: -Tåler ikke å bli avvist, men kan avvise akkurat som man vil selv. Kvinner blir sjelden avvist, men når det skjer takler mange det veldig dårlig ja. Men sånn er det. Skal man date kvinner må man akseptere at de er litt annerledes Anonymkode: 4f771...7af 1
Bålkaffe Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 Høres jo ut som om du tiltrekker deg og er tiltrukket av en viss type kvinne, dette her. 12 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #15 Skrevet 28. september 2022 Da har du ikke møtt MEG! 😀 Eneste punktet som passer meg på den lista er selvtillits-greia. Det tror jeg mange kvinner sliter med nesten uansett hvem de er. Men jeg kjenner meg ikke igjen i noe annet. Tror ikke mine nærmeste veninner ville kjent seg igjen heller. Men jeg VET at disse kvinnene du beskriver finnes. For jeg ser dem overalt. Og fellesnevneren deres er at de er sykt opptatt av å poste ting på sosiale medier i tillegg. Ofte bilder av seg selv + et eller annet dypt sitat. De vil vel ha oppmerksomhet og bekreftelse fra sine venninner og være med på trendene. Men siden disse damene er så flinke til å ta vare på seg selv og sitt utseende, så trekker de jo til seg en del oppmerksomhet. De er jo ofte svært pene. Pro-tip: Kanskje du skal søke andre jaktmarker? Anonymkode: 9a902...75d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagens kvinner lider virkelig av "prinsesse syndrom", i hvert fall de attraktive Anonymkode: 54460...6fc I den grad dette er sant, så er jo menn " medskyldige" i dette - de gjør jo nesten hva som helst for å få ei attraktiv dame på kroken! Og det er jo kun attraktive damer som (i følge menn) har "høy markedsverdi". Det er i stor grad menns egen skyld at de setter vakre kvinner på en pidestall, så det blir litt sytete å samtidig klage på "prinsessesyndrom". Anonymkode: c557f...1eb 14 3
ItchyBitchySpider Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter mye dating med forskjellige ser jeg det samme mønsteret hos kvinnen, det er nedslående. Lever stort etter noen enkle ting i livet: - Opptatt av hvordan man tar seg ut, må bli likt. - Politisk korrekt, kan ikke ha egne meninger. - Må følge normer, livredd for alt som er utenfor normene. - Lever i et meget strengt regime i en venninneflokk, flokken har alltid en leder som styrer alle. - Må ha ei venninne å rådføre seg med, dårlige til å ta egne valg i livet. Må vite at det er godkjent og sosialt akseptert. - Tåler ikke å bli avvist, men kan avvise akkurat som man vil selv. - Skal kun høre ting hun vil selv, kritikk er ikke velkommen. - Nesten alltid et dårlig forhold til seg selv, når det kommer til selvbildet og selvtillit. Velger å bryte seg ned selv pga dette. - Lever heletiden i offerrolle, tar aldri ansvar for egne handlinger. Et lite innblikk i en kvinnes liv Anonymkode: 23505...009 Da får du date en mann, siden kvinner er så fæle. Særlig når du har vært på "mye dating", altså rundbrenneropplegg, og allerede har konkludert inngående om alle kvinner. For øvrig forstår jeg ikke hvorfor det er feil å følge samfunnsnormer. Så hadde jeg vært deg, ville jeg ha registrert meg på Gaysir eller lignende, slik at du kan leve lykkelig sammen med en selvstendig, utforskende, smart og ikke-konform mann. 8 1
ItchyBitchySpider Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da har du ikke møtt MEG! 😀 Eneste punktet som passer meg på den lista er selvtillits-greia. Det tror jeg mange kvinner sliter med nesten uansett hvem de er. Men jeg kjenner meg ikke igjen i noe annet. Tror ikke mine nærmeste veninner ville kjent seg igjen heller. Men jeg VET at disse kvinnene du beskriver finnes. For jeg ser dem overalt. Og fellesnevneren deres er at de er sykt opptatt av å poste ting på sosiale medier i tillegg. Ofte bilder av seg selv + et eller annet dypt sitat. De vil vel ha oppmerksomhet og bekreftelse fra sine venninner og være med på trendene. Men siden disse damene er så flinke til å ta vare på seg selv og sitt utseende, så trekker de jo til seg en del oppmerksomhet. De er jo ofte svært pene. Pro-tip: Kanskje du skal søke andre jaktmarker? Anonymkode: 9a902...75d Min selvtillit ble ødelagt av eksene mine som fortalte meg hvor stygg, feit og udugelig jeg var. Jeg har inntrykk av at mange menn bryter sine damer ned for å unngå at de forlater dem for en bedre mann. 7 1 4
ItchyBitchySpider Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne ikke vært mer en enig. Og en ting til, hvis man dater kvinner feks via tinder så må man nesten utelukkende står for å lede samtalen, både før og under møte. Hvor mer attraktiv kvinnen er, hvor verre er det. Dagens kvinner lider virkelig av "prinsesse syndrom", i hvert fall de attraktive Anonymkode: 54460...6fc Men da er løsningen for dere menn å finne hverandre og stifte et lykkelig forhold sammen. 10 1
ItchyBitchySpider Skrevet 28. september 2022 #20 Skrevet 28. september 2022 Bålkaffe skrev (5 minutter siden): Høres jo ut som om du tiltrekker deg og er tiltrukket av en viss type kvinne, dette her. Det er rart hvordan noen menn ønsker å date dumme bimboer, for så å klage over at de er dumme bimboer. What you see is what you get. 15 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå