Gå til innhold

Pass til barn - vokst mye på et år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å reise med pass til barn som har vokst en hel del siden det ble laget? Plutselig slo det meg at vi skal ut og reise om 10 uker og passet til barna er et år gammelt. 3-åringen antar jeg ikke er noe problem, men 1-åringen som fikk pass når han var 2 mnd gammel vil jo naturligvis ikke se helt lik ut når han er 1,5 år. Jeg ser jo det er samme ungen, og passet er gyldig datomessig, men samtidig så vil det jo kanskje være vanskelig for andre å se det er samme barnet. Noen som har opplevd lignende? Eller vet hvem jeg kan spørre om dette her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært et problem for min familie. Det er jo det "offentlige" som har lage reglene så det hadde jeg ikke tenkt på. 

Anonymkode: ce302...667

Skrevet

Reglene der er jo der for en grunn og når de sier passet varer i 2 år så er det slik. 

Skrevet

Vårt barn fikk pass da han var 6 mnd og brukte det til det gikk ut på dato. Det var ikke noe problem. :)

Anonymkode: 1009d...005

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vårt barn fikk pass da han var 6 mnd og brukte det til det gikk ut på dato. Det var ikke noe problem. :)

Mannen ble derimot anbefalt å bestille nytt pass da han hadde gått ned 40 kg og så helt annerledes ut i ansiktet. Men det er nok ikke like strengt for barn som voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...