AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Kan noen fortelle meg hva er greia? Ei i familien kler gutten sin i klær der det står STORT Gant, på topper, jakker, gensere....syns bare det er så tåpelig. Kan ikke barnet få ha klær med et dyr, en traktor eller noe annet artig? Virker som noen unge helt misforstår og vil bevise noe ved å gjør dette. Det ser bare dumt ut. Hva tenker dere? Skal jeg si noe til henne? Hilsen voksen dame Anonymkode: 85c7c...387
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Hvorfor skal du si noe? La nå folk kle ungene sine i hva de vil. Anonymkode: fab40...20a
Gjest Celina holmkold Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Hva med å ikke bry seg?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Få ting er så irriterende og teit som «godt voksne» som skal prøve å fortelle de unge hvordan de bør gjøre ting bare fordi de har en annen ide om hva som er innafor. Hvilken skade gjør det at hun vil kle ungen sin i GANT? Her går det i cubus osv, sikkert galt for noen det å. Anonymkode: fab40...20a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 det er bare så misforstått mtp verdier syns jeg. Å kle opp babyen sin som en ungdom. Nesten som dagens unge tror de blir mer populære gjennom at barna blir en merkevare med dyre klær. Voks opp, se dere rundt. Anonymkode: 85c7c...387 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er bare så misforstått mtp verdier syns jeg. Å kle opp babyen sin som en ungdom. Nesten som dagens unge tror de blir mer populære gjennom at barna blir en merkevare med dyre klær. Voks opp, se dere rundt. Anonymkode: 85c7c...387 Men hvorfor er dette ditt problem? Pass på dine egne saker Anonymkode: fab40...20a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 Kanskje hun har vært på outlet/handlet på salg… Evt vært i Mallorca og handlet «Gant» Anonymkode: a34b1...32f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 Fei for din egen dør du Anonymkode: 2df64...07d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 Vi har handlet masse Gant til våre 3 barn, på salg eller outlet på Vestby. Prisene blir da det samme om jeg skulle handlet Wheat, Polarn o pyret , reima osv… men kvaliteten til Gant er veldig bra , kan overhodet ikke sammenlignes med Cubus… Anonymkode: 461e9...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 Jeg driter i at andre kjøper noe overpriset med samme stoff som de billige merkene. Det er ikke jeg som skal kjøpe dem. Jeg kan gjerne legge penger i et plagg, men da skal det være pga kvaliteten på stoffet, og ikke et merke. At barna vokser ut av de overprisede plaggene sine fort, er ikke mitt problem. Anonymkode: 65a00...706
Mt3 Skrevet 28. september 2022 #11 Skrevet 28. september 2022 Spiller det noen rolle hva foreldrene har betalt for klærne og hvilket merke det er så lenge plaggene er komfortable, praktiske og gjerne har en kvalitet som gjør at de kan gå i arv. 1
GammelKaktus Skrevet 28. september 2022 #12 Skrevet 28. september 2022 Skjønner ikke at folk gidder å legge seg opp i hva slags klær foreldre velger å kle barna i, man må jo ha veldig lite å undre seg over om dette er det man velger å reflektere over. Den eneste som kommer til å virke dum her er deg om du faktisk sier noe til henne så hold kjeft og la nå denne mammaen få fred. 1
Juliv Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kan noen fortelle meg hva er greia? Ei i familien kler gutten sin i klær der det står STORT Gant, på topper, jakker, gensere....syns bare det er så tåpelig. Kan ikke barnet få ha klær med et dyr, en traktor eller noe annet artig? Virker som noen unge helt misforstår og vil bevise noe ved å gjør dette. Det ser bare dumt ut. Hva tenker dere? Skal jeg si noe til henne? Hilsen voksen dame Anonymkode: 85c7c...387 Det at du irriterer deg over garderoben til en 2 åring «ser bare dumt ut». Hva er galt med deg? Endret 28. september 2022 av Juliv
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 Greia er at moren liker klærne fra Gant, og kjøper dem og ungen går i det. Klær med dyr og traktorer er ikke akkurat stilig det heller. Noen voksne har nok misforstått, som tror at noen unge vil bevise noe via barnetøy. Det at man går i Gant, beviser bare at man liker stilen/klærne fra gant. Det er helt ok priser på outlet, og ingen andre har noe som helst med hva andres barn går kledd i. Du framstår som veldig dum, hvorfor er du opptatt av andres barnetøy? Anonymkode: 521d9...ce4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #15 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan noen fortelle meg hva er greia? Ei i familien kler gutten sin i klær der det står STORT Gant, på topper, jakker, gensere....syns bare det er så tåpelig. Kan ikke barnet få ha klær med et dyr, en traktor eller noe annet artig? Virker som noen unge helt misforstår og vil bevise noe ved å gjør dette. Det ser bare dumt ut. Hva tenker dere? Skal jeg si noe til henne? Hilsen voksen dame Anonymkode: 85c7c...387 🙄 nei hvorfir skal du bestemme hva andre skal ha på? Ser bare dumt ut med klær med traktor , dyr eller annet artig Anonymkode: d85a7...693 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan noen fortelle meg hva er greia? Ei i familien kler gutten sin i klær der det står STORT Gant, på topper, jakker, gensere....syns bare det er så tåpelig. Kan ikke barnet få ha klær med et dyr, en traktor eller noe annet artig? Virker som noen unge helt misforstår og vil bevise noe ved å gjør dette. Det ser bare dumt ut. Hva tenker dere? Skal jeg si noe til henne? Hilsen voksen dame Anonymkode: 85c7c...387 jeg hadde aldri kjøpt det selv,men fikk en del av oldemoren til barnet + strikke gensere, bukser og drakter, så tok jeg jo i mot,men jeg kjøpte bare hos hm eller lindex selv Anonymkode: 5ad02...70a
Tuba Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 Litt dyrere babyklær holder seg fine mye lenger og kan gjerne gå i arv til flere barn. Klærne jeg hadde fra Gant til mine ble brukt av både 3 og 4 barn så det blir dermed både billigere og mer bærekraftig.
Perle Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 *jesp*, dette tror ikke på. Så lite sosialt begavet går det ikke an å väre og samtidig formulere hele setninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå