Gå til innhold

Min mann tar kun på meg om han er kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

De eneste gangene min mann tar på meg er når han er kåt. Han gir meg aldri noe kjærtegn ellers- aldri. Det ender opp med at når vi har lagt oss og jeg kjenner en hånd som plutselig begynner å ta på rompa mi, at jeg nesten stivner litt til. Det er aldri noen mellomting mellom sex og ingenting. Vi har jo nesten aldri sex av den grunn, og når vi først har så blir jeg nesten lettet over at det nå kanskje er en stund til jeg må til pers. Sex gir meg ingenting. 
Jeg har prøvd å si det til han tusen ganger. Han mååå være litt oppmerksom på meg ellers og, han må gi meg et kyss eller en klem. 
Er det noen som har noen gode råd til hvordan vi skal løse dette?

Anonymkode: 3c4f0...d8d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Aner ikke om det er mulig å løse, i så fall er kanskje par terapi en ting??? Tror noen menn er bare skrudd i hop slik. At kroppslig kontakt betyr sex. Er jo synd at det skal være slik, men vil vel tro at man ikke er helt kompatible på dette området da. Han trenger en dame som også ser på kroppskontakt som sex.  Jeg er redd dette kan bli slitsomt i lengden for deg. Og tilslutt drepe en hver sexlyst hos deg som igjen vil gjøre forholdet enda verre. Hvertfall når du har sagt hva du trenger og ikke blir forstått eller hørt så er det jo ikke så mye mer å gjøre. 

Noen mannfolk er jo bare slik og andre er helt anderledes. Han jeg har, vi bor ikke sammen. Når vi er sammen så er han stadig bortpå å stryker meg på hodet eller ryggen eller rompa og holder rundt meg og liker og sove med armene rundt meg osv osv... og ja ikke noe pes om sex hver gang. Jeg syns det er digg og man føler seg sett og likt og verdsatt det gjør jo at man får mer lyst på sex selv og. Så nei det har vel med kompatibelhet dette her vil jeg tro.

Hvis ikke noen andre her har klart å snu en slik trend med sine menn. 

Anonymkode: 00bca...354

Skrevet

Sånn er min samboer også. Det dreper sexlysten. Var noen som sa at «forspill starter ikke når man legger seg, det starter når man står opp». Å forvente at mennesker skal tenne som et gassbluss når de ikke har fått noen form for nærhet eller oppmerksomhet på kanskje mange dager (eller uker) er litt vel optimistisk. 
Har ikke noen råd til hvordan det kan bedres dessverre. 

Anonymkode: fecd9...378

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Umulig. For noen menn… 

• Liker 1
Skrevet

Hørtes ut som min eks. I dag er han gift med ei thai. Noen bruker damer kun til 2 ting; sex og hushjelp.

Dump han. Du fortjener bedre.

Anonymkode: 3b74a...30e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Min mann er og litt slik. Han gir meg klem og kyss engang iblant, men ikke så ofte. Han har rett og slett et annet kjærlighetsspråk enn meg.

Anonymkode: fdcc4...a18

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å forvente at mennesker skal tenne som et gassbluss når de ikke har fått noen form for nærhet eller oppmerksomhet på kanskje mange dager (eller uker) er litt vel optimistisk. 

Det er nettopp da mannen tenner som et gassbluss. Vi må forstå hverandre. Jeg anbefaler kvinner å tenke mer på sex i hverdagen, leke med fantasier, ta på dere selv og drømme dere bort. Det gjør menn. Derfor er de klare som gassbluss.

Anonymkode: 60b63...bae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nettopp da mannen tenner som et gassbluss. Vi må forstå hverandre. Jeg anbefaler kvinner å tenke mer på sex i hverdagen, leke med fantasier, ta på dere selv og drømme dere bort. Det gjør menn. Derfor er de klare som gassbluss.

Når vi står alene om å tenne oss så er det ikke rart vi ikke får lyst til å ha sex. Kvinnen skal forstå mannen? Hva med om mannen også prøver å forstå kvinnen? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når vi står alene om å tenne oss så er det ikke rart vi ikke får lyst til å ha sex. Kvinnen skal forstå mannen? Hva med om mannen også prøver å forstå kvinnen? 

Det er nok tråder om å forstå kvinnen. Kvinner tror deres seksualitet er rettesnoren, hvorfor skal den være det? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gi deg. Det er ikke sånn forhold fungerer. 

Mannen som er beskrevet høres mer ut som en voldtektsmann.

Endret av Motelvibes
  • Nyttig 1
Skrevet
Motelvibes skrev (3 minutter siden):

Gi deg. Det er ikke sånn forhold fungerer. 

Mannen som er beskrevet høres mer ut som en voldtektsmann.

Åh kjære vene…. Nå må folk slutte å bruke ordet voldtekt om alt 

• Nyttig 1
Skrevet

1. Ikke ha sex om det ikke gir deg noe! Dere må jo fikse sexen først og fremst, slik at det blir nytelse og noe du også har lyst på. 

2. Snakk med han. Eller gå fra han. Skjønner ikke hvorfor du skriver innlegg fremfor å si rett ut at "Jeg hater at du bare tar på meg når du er kåt. Jeg vil ha fysisk kontakt jevnlig hver dag, og jeg vil at vi skal slutte å ha sex frem til det er på plass. Og så ønsker jeg at sexen skal handle om meg, slik at jeg får noe nytelse også. Hvis ikke dette blir bedre er ikke dette forholdet noe bra for meg, og da må jeg vurdere om jeg ønsker å fortsette."

Anonymkode: 02a5b...79e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh kjære vene…. Nå må folk slutte å bruke ordet voldtekt om alt 

Skal det pakkes inn, dekkes over, kamufleres og vris om på til fordel for den udugelige mannen som ikke engang har forstått begrepet empati?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Her kan de forsøke å forstå hverandre til de blør. Det finnes kvinner og menn for ethvert tenningsmønster, og disse to passer rett og slett ikke sammen. 

Anonymkode: 6d8b2...08d

Skrevet
Motelvibes skrev (3 minutter siden):

Skal det pakkes inn, dekkes over, kamufleres og vris om på til fordel for den udugelige mannen som ikke engang har forstått begrepet empati?

Du får lese deg opp på definisjonen av voldtekt før du skriker ut om det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får lese deg opp på definisjonen av voldtekt før du skriker ut om det. 

Han «høres ut som» betyr ikke at han er. Les selv.

• Nyttig 1
Skrevet

Min xmann var lik. Kun oppmerksomhet når han ville ha sex. Rett i underlivet. Grafset og trodde dette gjorde meg tent. Enda heg klart sa i fra 100 ganger at slik fungerer ikke på meg.

Vi ble skillt for 3 år siden, han legger skylda på meg ; jeg tente ikke på han lengre 🤨🥴.

Anonymkode: 38174...8e4

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De eneste gangene min mann tar på meg er når han er kåt. Han gir meg aldri noe kjærtegn ellers- aldri. Det ender opp med at når vi har lagt oss og jeg kjenner en hånd som plutselig begynner å ta på rompa mi, at jeg nesten stivner litt til. Det er aldri noen mellomting mellom sex og ingenting. Vi har jo nesten aldri sex av den grunn, og når vi først har så blir jeg nesten lettet over at det nå kanskje er en stund til jeg må til pers. Sex gir meg ingenting. 
Jeg har prøvd å si det til han tusen ganger. Han mååå være litt oppmerksom på meg ellers og, han må gi meg et kyss eller en klem. 
Er det noen som har noen gode råd til hvordan vi skal løse dette?

Anonymkode: 3c4f0...d8d

jeg vet ikke hvordan dere har det. Prøver du å ta på han da i senga eller til daglig. En hade klem eller kyss. Likestilling er best om mulig. Men viktig å snakke om det og spør hvordan han har det og ønsker.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror du skal lete litt for å finne en slik kvinne. Vi er skrudd litt forskjellig sammen. Du beskriver en slitsom mann, hadde ikke orket, alt til sin tid. Hvordan rekker dere med jobb, unger og hverdagsmas. 

Anonymkode: deb9e...fce

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min xmann var lik. Kun oppmerksomhet når han ville ha sex. Rett i underlivet. Grafset og trodde dette gjorde meg tent. Enda heg klart sa i fra 100 ganger at slik fungerer ikke på meg.

Vi ble skillt for 3 år siden, han legger skylda på meg ; jeg tente ikke på han lengre 🤨🥴.

Anonymkode: 38174...8e4

Min og, at det går an. Hvordan kan de tro at det holder bare de gyver til i fem minutter. Nei huff a meg. 

Anonymkode: deb9e...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...