AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Hei, jeg og kjæresten har vell gått veldig fort frem på 5 måneder. Men jeg er redd han ser noen andre i meg. Jeg mener vi egentlig ikke kjenner hverandre, men han kaller meg for hans livs kjærlighet. Han forteller meg aldri om eksen, og blir sint når jeg spør eller graver litt. Jeg får alltid på en måte svar på ting, men det gjør meg alltid like forvirret over hva dette svarene egentlig betydde men jeg har forstått de var sammen i lenger periode og ikke hadde problemer med å finne tilbake til hverandre. Magefølelsen min sier at det var hun som avsluttet det for godt på slutten, men at han egentlig aldri ble ferdig avsluttet. Han snakker om hvor bra jeg gjør han, eller hvor fantastisk jeg er. Hvordan han aldri har møtt noen så fantastiske i hele livet, og derfor vil han ha meg. Jeg mener selv jeg er ganske normal, kanskje sykt teit men ser ingen grunn til at han så tidlig har så mye å si. Problemet til hodet mitt er at jeg er faktisk livredd han ser henne i meg. At jeg ikke er meg, men at han på en eller annen fucka måte ser hun. Eller en annen. For når jeg ber han utdype og begrunne utsagnene han mener om meg og handlingene han gjør for meg er det som han plutselig ikke helt vet likevel. «Det bare er noe med deg jeg aldri har opplevd med noen andre» eller «Du er bare det eneste jeg vil ha, det vet jeg.» Og for en eller annen fucka grunn tror jeg og magefølelsen min at om hun kom løpende ned samme trapp som meg og sa unnskyld og ville prøve på nytt, hadde han ikke vært redd for å droppe meg. JA JEG FØLER MEG HELT WEIRD, men jeg våkna klokka 04.45 av meg selv fordi jeg kom på denne tanken. Nå holder jeg på å gå på veggen. Han gjør bare en del handlinger en normal kjæreste på 5 måneder ikke ville gjort så tidlig. Og da snakker jeg om handlinger som er permanente og dyre. Jeg bryter meg selv ned ved å sammenligne meg med henne. Noe jeg aldri har gjort før. Men han snakker av og til så utrolig fint om henne, de få gangene han vil fortelle. Han snakker om henne som om hun er hans livs kjærlighet, ikke meg. Og jo mer jeg blar, jo mer kjenner jeg igjen handlingene hennes på hvordan han får meg mentalt til å ville poste slikt. Noen som kanskje kjenner igjen følelsen/ tanken? mvh Mindfucked ung jente i et forhold hun egentlig innerst ikke vil skal funke. Anonymkode: d1cc6...a31
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Du snakker litt mot deg selv her. Du er både engstelig fordi han ikke vil si hvordan det tok slutt med eksen og ikke vil snakke stygt om henne, OG du blir stressa fordi han bruker svært store ord om deg og virker veldig opptatt av deg selv om dere har vært sammen bare noen mnd. Anonymkode: 706ff...62b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han snakker om hvor bra jeg gjør han, eller hvor fantastisk jeg er. Hvordan han aldri har møtt noen så fantastiske i hele livet, og derfor vil han ha meg. Jeg mener selv jeg er ganske normal Anonymkode: d1cc6...a31 Alle er jo "normale" overfor seg selv, hvis de ikke er narsissistiske og tror de er best i alt. Kjærlighet handler ikke om å være best, men riktigst for den personen og at den personen er riktig for deg. Anonymkode: 706ff...62b
Maskinfører Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Kanskje han er redd for å miste deg ?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Han lovebomber deg. Google det og ikke stol på det Anonymkode: ddf53...919
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Jeg hadde det akkurat på samme måte og dumpet han! Det er uutholdelig å føle på slikt i lang tid Anonymkode: 6de00...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han lovebomber deg. Google det og ikke stol på det Anonymkode: ddf53...919 Hvordan er det lovebombing når han blir sint når hun spør om noe? Anonymkode: 6de00...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå