Gå til innhold

"Overlevelse-pakke" til kommende mor og far. Hva bør være i den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et søsken som venter barn ila et par måneder. For moro skyld så ønsker jeg å lage en sånn overraskelsespakke til de begge. 

Hva bør være oppi den? 

Til kommende far?
Til kommende mor?

Det blir deres første barn. 
Noen ideer?

Anonymkode: 8035a...950

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ett snilt menneske :) 

Bamse 

Babyteppe ? :) 

Skrevet

Hvis de liker kaffe, kaffebønner! Termokopp. Smertestillende (for hodepine). Favoritter (fx sjokolade, godteri). Digg kroppspleie. 

Anonymkode: 2157f...13f

• Liker 2
Skrevet

Mor: ei god vannflaske, multimam til såre bryster, sjokolade++, god shampo/balsam/dusjsåpe, varmeflaske (eller lignende), «donut» pute/sittering

far: massasjeolje, kokebok på raske middager, energidrikk/kaffe, sjokolade ++, 

• Liker 3
Skrevet

Frokostservering på døra, hvis dere bor slik til.
Diverse god mat, særlig spekepølser og gode oster. 

Anonymkode: e9bf2...e94

• Liker 3
Skrevet

Vaskehjelp to ganger i måneden første tre månedene 😁

Anonymkode: 08470...ee7

• Liker 2
Skrevet

Jeg satte uendelig stor pris på at vi fikk morgenlevering et par ganger den første tiden. Ville selv satt stor pris på kaffe og sjokolade. 

Anonymkode: 04607...382

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville satt enormt pris på hjemmebakst, som feks pizzahorn, som kan fryses ned og ta opp når man ikke har tid til å lage måltid selv. Ellers er spekemat og myke oster en vinner til mor. Morgenlevering hadde også vært midt i blinken!

Anonymkode: dc170...837

• Liker 1
Skrevet

Home-made meals og ryddehjelp. Bare si at du kommer for å brette klær og sette på vaskemaskiner 😎

• Liker 2
Skrevet

Sølesikre termokopper! 

Skrevet

Kondomer😂

Anonymkode: 8723d...f16

• Liker 1
Skrevet

Ørepropper. 

Anonymkode: dd351...7df

• Liker 1
Skrevet

Hva legger du i «overlevelsespakke»? Skal det være humor, eller vil du virkelig hjelpe dem? Om det er humor, så gi dem hørselsvern, fyrstikker til å holde øynene opp om dagen, vekkerklokke med kraftig lyd, hodelykt for lange trilleturer om natta, smertelindrende kremer for vonde muskler etter å ha båret kolikkbarn i timevis. Nødnummer (ditt mobilnr) som de kan ringe når de trenger avlastning (som alternativ til å kaste babyen ut av vinduet). Albueskjell for lindring av såre brystvorter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...