Gjest samboeren Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Hei, jeg har tenkt å kjøpe en Perletruse til min samboer. Spørsmålet er om det er noen som har erfaring med en slik truse og kan anbefale den. takk
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Bedre med et perlekjede vel? Hva er en perletruse egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Hehe. Hun har åpenbart ment 'LaPerla' truse. Ta en tur på www.laperla.com. Men det blir nok dyrt for deg stakkars.
Gjest Very Victoria Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 (endret) Sitat og kommentar til dette slettet. Trille (mod) Mulig at han mener en pearl-thong, det er en truse med en bred blondekant som har et perlekjede som går under i stedet for kile. Kondomeriet og Erotikknett har slike. Endret 30. november 2005 av Trille
Gjest Gjest_ellen_* Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Hvis dere så Sex and the City, så var det en episode med Samantha som fikk en slik truse av kjæresten, og plagdes da hun måtte løpe opp ørten trapper med den på Har aldri prøvd "perletruse" selv, ser for meg det er ubehagelig, men mulig det er opphissende (?)
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Jeg har lyst på en, jeg liker en anelse ubehagelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå