Gå til innhold

Fortsette med en som har tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er egentlig ganske sårt for meg, fordi jeg tok abort når barnet mitt var 6 mnd. Jeg fant ut at det var tvillinger. Jeg tok valget for veldig mange gode grunner. 

Jeg driver å dater en fyr som fikk tvillinger når første ungen var 6 mnd. Han har da tre tette unger. Dette hadde da vært min situasjon om jeg hadde beholdt. Han sier selv at det er kjempegøy nå når ungene har blitt så store.. 

Jeg føler dette er veldig sårt, da jeg blir påminnet om hvordan min situasjon hadde blitt…

Anonymkode: 84ef3...f3f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det er sårt, å ta abort er aldri enkelt. Men gjort er gjort, og du må bare se fremover nå. Ikke sikkert det hadde vært like enkelt for dere om dere hadde 6 barn totalt. 

Anonymkode: 816d2...a7c

Skrevet

Han fikk tvillinger når første ungen var 6 måneder?? Er det to mødre her?

Anonymkode: 8867c...b83

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Sikkert premature slik tvillinger ofte er.

Anonymkode: 55a6a...5f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sikkert premature slik tvillinger ofte er.

Anonymkode: 55a6a...5f9

Likevel ganske sprekt med 6 måneder da..

• Liker 3
Gjest rabrabara
Skrevet

Ja, det var innmari tett!! Må ha blitt gravid omtrent rett etter fødsel OG født fire måneder før tida hvis det er samme mor. Hvis ikke har han overlappet litt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er egentlig ganske sårt for meg, fordi jeg tok abort når barnet mitt var 6 mnd. Jeg fant ut at det var tvillinger. Jeg tok valget for veldig mange gode grunner. 

Jeg driver å dater en fyr som fikk tvillinger når første ungen var 6 mnd. Han har da tre tette unger. Dette hadde da vært min situasjon om jeg hadde beholdt. Han sier selv at det er kjempegøy nå når ungene har blitt så store.. 

Jeg føler dette er veldig sårt, da jeg blir påminnet om hvordan min situasjon hadde blitt…

Skjønner ikke - du tok abort da du var 6 mnd på vei - mener du at du mistet dem?

Anonymkode: 009e8...7b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei altså, hun ble gravid når første ungen var 6 mnd. Hun fødte når første var over året 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke - du tok abort da du var 6 mnd på vei - mener du at du mistet dem?

Anonymkode: 009e8...7b8

Jeg ble gravid når mitt barn var 6 mnd. Jeg tok abort, jeg var gravid med tvillinger. Akkurat lik situasjon for han også. Derfor er det sårt 

Skrevet

Hvorfor tok du abort? For en fyr eller fordi noen fortalte deg hvor vanskelig det blir. Da er det like greit at du ikke ble mamma til tvillinger ..

Anonymkode: 242f4...c29

• Nyttig 1
Skrevet

Dessverre så er en abort noe man må lære å leve med. Nå er du i tvil om du vil takle å være sammen med han siden han har tvillinger. Vanskelig for oss på KG å gi noen råd. Kanskje det hjelper hvis du prater med han om det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor tok du abort? For en fyr eller fordi noen fortalte deg hvor vanskelig det blir. Da er det like greit at du ikke ble mamma til tvillinger ..

Det kan ha vært mange faktorer i livet hennes som påvirket valget. Alt fra helse til økonomi. Hun trenger ikke forsvare valget. Det er tungt nok som det er.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tror dette er noe du kommer til å tenke og kjenne på hver gang du er med han og hans barn, så tror jeg du bør gå. 
Det blir skikkelig tøft for deg å bli påminnet aborten og de vonde følelsene du har. Det kommer til å gå utover forholdet til barna eller mannen eller alle sammen. 

Du må kjenne på om du klarer å skyve bort de vonde følelsene dine for alltid. Er du i tvil så tror jeg dessverre ikke dette forholdet blir bra for deg. 

Anonymkode: a411a...997

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Totalt unødvendig kommentar, du lille menneske!

Anonymkode: 8b891...fc5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...