Gå til innhold

Slokking og orgasmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nylig fått meg kjæreste etter mange år uten kjæreste og noe sexliv.

denne mannen har ikke så stor penis at jeg kommer vaginalt.

men når han slikker meg, gud bedre. Han slikker og fingrer meg som bare rakkern. Treffer G punkt, slikker klit så jeg går i bro så det holder 🙏🏻🙏🏻🙏🏻.  Men hvordan få vaginal orgasme med penis slik at vi kommer på likt. Det skal sies at han er særs utholdende, det han henge sammen med mitt noe «slappe» underliv. Jeg liker godt å bli pult etter å ha blitt slikket da, men jeg klarer ikke å komme, når han går «ned» igjen 

har noen av dere noen tips.

Anonymkode: b7c25...90e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med å ha funnet en som faktisk både liker og evner å slikke og fingre deg til toppen, det er slett ikke alle menn som fikser det. 

Så, til det som mangler. Hva med å introdusere en "sleeve", som han trer på penis slik at den blir lengre og tykkere? 

Eller bearbeid han med cuckold fantasier, veldig mange menn tenner vilt på det, der du kan nyte en mer velutstyrt mann, han kan nyte synet og ikke minst; slikke deg både før og etter....... :sjenert:

Anonymkode: 21eaf...25f

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, jeg har nylig fått meg kjæreste etter mange år uten kjæreste og noe sexliv.

men når han slikker meg, gud bedre. Han slikker og fingrer meg som bare rakkern. Treffer G punkt, slikker klit så jeg går i bro så det holder 🙏🏻🙏🏻🙏🏻.  Men hvordan få vaginal orgasme med penis slik at vi kommer på likt. Det skal sies at han er særs utholdende, det han henge sammen med mitt noe «slappe» underliv. Jeg liker godt å bli pult etter å ha blitt slikket da, men jeg klarer ikke å komme, når han går «ned» igjen 

lol

Anonymkode: 45b43...a38

• Nyttig 1
Skrevet

Kan du ikke massere klitten mens dere knuller? Pleier å få deilige orgasmer ved å få stimulert inni og klitten samtidig.

Anonymkode: d9795...14c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer med å ha funnet en som faktisk både liker og evner å slikke og fingre deg til toppen, det er slett ikke alle menn som fikser det. 

Huh? Alle voksne menn jeg har vært med gjør det. Menn som ikke slikker er usikre gutter. 

Støtter forresten det du skrev om cuckold. Når penis til partner ikke er tilstrekkelig burde man få god pikk andre steder for at forholdet skal vare

Anonymkode: 0701e...970

Skrevet

Dette er skrivet av en mann med liten pikk.

Anonymkode: 36324...6e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ut fra det jeg forstår så får du verken vaginal eller klit orgasme. med rett stilling så kan han treffe klit. Men du kan vurdere en sex leke når dere puler.  En par vibrator eller noe annet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

er det så nøye å komme på likt?

Anonymkode: 6cc90...ce2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...