Gå til innhold

Tok en tur med bilen idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det alltid er litt mas og kjas med at man burde jage jenter, så tok en tur med bilen idag og kjørte litt ned og opp gater, så noen jenter, men jeg er ikke så interessert egentlig, visste jo dette allerede da, men det er liksom alltid mas om det at man burde bruke all tiden sin på de, selvfølgelig vil jeg ha de, men jeg stoppet jo ikke bilen og prøvde meg da, skjønner jo det er jo litt morsomt hvis man bruker all tiden sin på de og jager de hver dag og har det morsomt med de, og prøver å få de til sengs kanskje også, livet er jo veldig langt også, spesielt når man ikke jager jenter, men vet ikke, har jo ligget med ganske mange da før for mange år siden da det stadig var jenter som prøvde seg på meg på nettet, fikk jo gratis sex på en måte uten å gjøre noe for det, snakket med mange på messenger og sånt også og prøvde å få se de nakne, det var jo morsomt da, men nå som jeg er voksen da så har jeg ikke prøvd meg på noen egentlig, vært litt på datingsider bare for å få et vanlig forhold, nei vet ikke, er ikke så interessert i sex kanskje, får man være i fred noen gang tror dere fra mas om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øhm. 

Anonymkode: 7cf62...77f

Skrevet

Det må være verdens lengste setning.

Anonymkode: 3e455...991

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...