Crazee Skrevet 4. november 2002 #21 Del Skrevet 4. november 2002 Var såvidt innom den sida eg òg, men gjekk ut igjen fordi eg ikkje visste heilt kva alt gjekk ut på der. Og så kjenner eg godt til gangen på den andre sida :-) OK, her kjem ei oppskrift: 1. Gå til www.kazaalite.com 2. Last ned fila frå ein av serverane som er lista 3. Pakk opp fila (kazaalite_v200.zip) 4. Du har no to mapper: 'first stage' og 'second stage' 5. Installer programmet frå mappa first stage 6. Kopier fila kazaa.exe over frå 'second stage' til der du har installert programmet. (C:Program filesKazaa Lite) 7. That's it. (Du kan kopiere hosts-fila over til windows-mappa òg, men det er ikkje nødvendig. Det den gjer er å stoppe reklamen på websider - men i Netscape 7 fekk eg berre opp meldingsboksar (feilmeldingar) eg måtte klikke vekk i staden for. Funkar sikkert fint i IE...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 5. november 2002 #22 Del Skrevet 5. november 2002 Hjertelig takk, Crazee!! Prøver i morra, ble seint i kveld. (som vanlig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå