Gjest popit. Skrevet 22. oktober 2002 #1 Del Skrevet 22. oktober 2002 jeg veit at det var et innlegg om dette for ikke så lenge siden, men nå finner jeg det ikke igjen. Audio galaxy er jo borte nå, så da må jeg ha hjelp til å finne andre sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 22. oktober 2002 #2 Del Skrevet 22. oktober 2002 Last ned Kazaa eller WinMX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 22. oktober 2002 #3 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har begge,men anbefaler Kaaza :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 22. oktober 2002 #4 Del Skrevet 22. oktober 2002 Anbefaler Kazaa Lite, så slepp du å installere masse reklame/spy/crookware samtidig. http://www.kazaalite.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 22. oktober 2002 #5 Del Skrevet 22. oktober 2002 Gå for den Crazee anbefalte, er den jeg liker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 28. oktober 2002 #6 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg er kjempe fornøyd med iMesh! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CEL ikke pålogget Skrevet 28. oktober 2002 #7 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg bruker både Imesh og Kazaa og er fornøyd med begge. CEL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #8 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei, jeg lastet ned WinMX her om dagen og er ganske fornøyd. Men en ting som slår meg er: Kan dette være lovlig?? Altså, man kan jo laste ned allslags musikk, hele album og greier helt gratis!? Er det ingen bakdeler ved dette? (Nesten for godt til å være sant synes jeg) Og så lurer jeg på en ting: Når jeg står på "Transfer" og ser på status det som skal lastes ned, hva betyr det når det står i rødt og har stoppet opp? Har fått dette av og til, både før og etter at nedlastningen har begynt. Hilsen nybegynner'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 31. oktober 2002 #9 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei, jeg lastet ned WinMX her om dagen og er ganske fornøyd. Men en ting som slår meg er: Kan dette være lovlig?? Altså, man kan jo laste ned allslags musikk, hele album og greier helt gratis!? Er det ingen bakdeler ved dette? (Nesten for godt til å være sant synes jeg) Heilt lovleg er det nok ikkje, nei. Bakdelar? Vel, lat oss sjå: For deg som lastar ned musikk: Du veit ikkje kvaliteten på musikken før den er ferdig lasta ned. (Om du er uheldig kan det til og med vera ei narrefil - ikkje musikk i det heile...) For artistane: Derom stridest dei lærde. Bransjen sjølv klagar på tapte inntekter på grunn av all kopieringa. For ein del så gjeld nok dette - slike som er godt kjente og selgjer massevis frå før. Men undersøkingar for å vise dette er ikkje blitt gjort. (Rettnok klagar dei på nedgang i CD-salget - men dei ser ut til å tru at det ikkje har noko med nedgangen i ALT salg totalt sett å gjera...) Andre artistar ser faktisk positivt på fildelinga, fordi dei ser at fleire oppdagar dei, blir interesserte i musikken og kjøper meir. Kan evt. finna ein artikkel av ein artist om akkurat dette litt seinare. Til slutt, fordelar for deg: Du kan finna musikk som er "umuleg" å få tak i på lovleg vis. (Sjølv har eg fått sansen for 'Malice Mizer' - men å finna nokre som selgjer det? Umuleg. Om ein ikkje satsar på imort, ser det ut til...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 31. oktober 2002 #10 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har prøvd både Winmx og Kazaa, synes Kazaa var best, men må si jeg er litt nysgjerrig på Imesh(?) Har faktisk aldri hørt om det. Kan det sammenlignes med Kaaza?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 31. oktober 2002 #11 Del Skrevet 31. oktober 2002 Står mange kritikkar på www.imesh.com - 65% med tommelen opp. Må innrømma at eg berre såg på alt anna som vert innstallert samtidig, og fann ut at det aldri skal inn på min PC... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 3. november 2002 #12 Del Skrevet 3. november 2002 Har lasta ned Kazaa og må si at jeg er veldig fornøyd. Har brukt Winmx, men syns nå at den er blitt så treg, tar lang tid før musikken jeg har søkt etter kommer frem. Men med kazaa går det mye fortere. Satser på den nå en stund ja. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 3. november 2002 #13 Del Skrevet 3. november 2002 Noen som vet om sider som funker både på Windows OG Mac??? Har vært på flere sider men bare windows, windows hele veien :evil: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 3. november 2002 #14 Del Skrevet 3. november 2002 Mac: Prøv http://www.limewire.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 3. november 2002 #15 Del Skrevet 3. november 2002 Er det noen som kan legge inn en link til Kaaza?? Prøvde Crazee`s link til Kaazalite, men fikk den ikke til å virke... :oops: (Er egentlig den jeg er mest interessert i:) På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #16 Del Skrevet 3. november 2002 problemet er at hun skrev kazaalite.com, mens det skrives www.kaazalite.com tenker jeg (har INGEN erfaring med dette selv, men tipper (den siden finnes i det minste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 3. november 2002 #17 Del Skrevet 3. november 2002 Hjertelig takk, Fredagsbarn!! Skal krype under dyna snart, så nedlastinga må nok vente til i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. november 2002 #18 Del Skrevet 4. november 2002 problemet er at hun skrev kazaalite.com' date=' mens det skrives www.kaazalite.com tenker jeg (har INGEN erfaring med dette selv, men tipper (den siden finnes i det minste)[/quote'] Nja - fungerer fint med www.kazaalite.com - er inne der nett no og lastar ned siste versjon :-) Men elles takk for komplimentet. (At du kallar meg "hun" altså, for vakrare skapningar enn damer veit eg ikkje om. Men sjølv er eg no vanlegvis mann då ;-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. november 2002 #19 Del Skrevet 4. november 2002 Vel, det tenkte jeg ikke over engang, de fleste her er kvinner... Bra du tok det positivt da (jeg blir aldri blid når alle (på irc da) automatsik antar at jeg er gutt nemlig! Helst trur de at jeg er 16 år også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 4. november 2002 #20 Del Skrevet 4. november 2002 Klikket på kaazalite.com, men kom inn på en slags hovedside, der det lå mange linker til bl.a div. mp3. Kom opp et nedlastingsvindu, som jeg i min godtroenhet begynte å laste ned fra, og her ble det lastet ned masse "crap", som la seg både på skrivebordet og i favoritter..... Var vel ikke slik det skulle være?? Hvordan får jeg lastet ned BARE Kaazalite/Kazaalite, og hva heter det egentlig? (To a`er først eller sist?) *sukk* savner napster, jeg... WinMX har heller ikke fungert særlig bra i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå