Gå til innhold

Locktober

Teste Locktober? (ting å gjøre før man dør)  

60 stemmer

1. 1. Hva med å prøve Locktober, holde "den" innelåst i et kukbur hele oktober, kun frigjøring for vask og barbering

• Hell yeah, det hadde vært spinnvilt pirrende
      3
    • Hadde fridd til henne om hun ville
      2
    • Hadde fridd til han om han hadde lansert forslaget
      0
    • Pirrende med kukbur men ikke en hel måned
      7
    • Om jeg fikk pikk andre steder (og han oppmuntret meg til det), let's do it
      4
    • Om jeg passer nøkkelen og frigjør han når jeg har lyst på pikk - ja til Locktober
      10
    • Ellers takk
      40

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 23.53):

Har sendt typen ut på pub med kompiser med kukbur på, sikkert spennende når han må tisse, hva gjør han da? Må vente til det blir ledig på toalett med dør, kan ikke stille seg ved urinalen da 😈 

Har også hatt han med på treningssenteret og i en litt tight treningsshorts var det mulig å se konturene av "fengselet". Veldig frekt og jeg ble ble tent av hele opplegget. 

Anonymkode: 55cdb...d3c

Spennende. Hvor ofte og hvor lenge er han låst?

Anonymkode: 806e5...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde ei kåtsara som ville bruke kukbur på meg, men hun ga opp til slutt.. for det første fomlet hun for lenge, så hun fikk den ikke på.. for det andre var hun for alt for glad i kuk, heldigvis🤭

Btw.. det ble nei, ellers takk!

Endret av Bamseklemmer
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 23.53):

Har sendt typen ut på pub med kompiser med kukbur på, sikkert spennende når han må tisse, hva gjør han da? Må vente til det blir ledig på toalett med dør, kan ikke stille seg ved urinalen da 😈 

Har også hatt han med på treningssenteret og i en litt tight treningsshorts var det mulig å se konturene av "fengselet". Veldig frekt og jeg ble ble tent av hele opplegget. 

AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 1.20):

Spennende. Hvor ofte og hvor lenge er han låst?

Varierer veldig. Enkelte perioder kan han være låst permanent i flere uker, men med ukentlig rengjøring (frigjøring) uten noe mer. Det lengste har vært seks uker innelåst, men med ukentlig frigjøring der han (og buret) vaskes grundig. Inkludert spenningen hans om han får en tømming men det er ikke en selvfølge, noen ganger tømmes han, andre ganger må den låses inn umiddelbart etter vask, barbering og smøring. 

Anonymkode: 55cdb...d3c

Skrevet

Snakker man i metaforer her eller er det faktisk en fysisk fuglekasse med lås ned i buksa? 

Anonymkode: 0ee19...7e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakker man i metaforer her eller er det faktisk en fysisk fuglekasse med lås ned i buksa? 

Anonymkode: 0ee19...7e6

Vi snakker ekte vare ja, denne er tailor made og sitter som støpt, her kan hun holde han (den) innelåst i ukesvis, om hun vil JB-1-scaled.thumb.jpg.16e207709a0567dc3e670ef44920d597.jpg

Anonymkode: 4d50e...83d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 9.12):

Poenget er at kvinner svarer ellers takk, og det er 11 som har gjort det.

Anonymkode: b0e08...497

Mann her, og selv om jeg tidvis switcher over i det submissive er svaret her alltid ellers takk for min del.

Anonymkode: 82bc7...5de

• 1 måned senere...
Skrevet

Blåser liv i denne, nå er det kun dager igjen..... 🥳

Skrevet

Ikke bare står det ikke på bucket lista ... det står på "det høres bare utrolig teit"-lista. No-nut november kan også hoppe i bekken for alt jeg bryr meg.

• Liker 4
Skrevet

Tror det er helt avhengig av hva forholdet er.

Hvis man allerede er litt småfrustrert over at mannen er en passiv partner, så virker rollespill rundt å begrense personen eller å prestere/opptre som en domina i tillegg til alt daglig gjøremål veldig lite forlokkende. At locktober for gubben blir et alibi for fortsatt puddingtilværelse, men at han vil ha kreditt for å gjøre et "offer".

Hvis det er seksuell spenning og seksualisert omgang i det daglige, så er det nok mer aktuelt. Men stepp opp husarbeidet og andre plikter. Gjør noe ekstra for henne.

Anonymkode: 910d3...cf0

• Liker 1
Skrevet

Locktober er avlyst da det er besluttet tvungen tømming.

Dermed kan denne tråden avsluttes.

2 år til neste samlivsforhandling.

.

Anonymkode: 75274...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...