Gå til innhold

Locktober

AnonymBruker

Teste Locktober? (ting å gjøre før man dør)  

60 stemmer

1. 1. Hva med å prøve Locktober, holde "den" innelåst i et kukbur hele oktober, kun frigjøring for vask og barbering

• Hell yeah, det hadde vært spinnvilt pirrende
      3
    • Hadde fridd til henne om hun ville
      2
    • Hadde fridd til han om han hadde lansert forslaget
      0
    • Pirrende med kukbur men ikke en hel måned
      7
    • Om jeg fikk pikk andre steder (og han oppmuntret meg til det), let's do it
      4
    • Om jeg passer nøkkelen og frigjør han når jeg har lyst på pikk - ja til Locktober
      10
    • Ellers takk
      40

Anbefalte innlegg

Crazy ting før du dør, hva med å teste ut denne, for noen, pirrende leken

Anonymkode: 05f88...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klassisk.

Kvinner har oktober, menn har november - og så skal menn ta oktober også?

Anonymkode: b0e08...497

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leker med kuklås av og til og jeg synes det er tullete pirrende å passe nøkkelen og bestemme om/når fangen slippes ut og hva han tillates. Er veldig takknemlig for at han utfordret meg til å forsøke denne leken. Dominerer ikke livet vårt på noen måte men det er nesten litt pinlig at det er jeg som vil bedrive denne leken oftere enn han. 

Tror jeg er litt omvendt/annerledes :flau:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en måned uten «den» er null stress og ganske digg. For noe mas alltid. 

Anonymkode: 160fd...0ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det skulle tatt seg ut. Gå rundt med et gjøkur i buksa..

Anonymkode: 2859f...494

Har sendt typen ut på pub med kompiser med kukbur på, sikkert spennende når han må tisse, hva gjør han da? Må vente til det blir ledig på toalett med dør, kan ikke stille seg ved urinalen da 😈 

Har også hatt han med på treningssenteret og i en litt tight treningsshorts var det mulig å se konturene av "fengselet". Veldig frekt og jeg ble ble tent av hele opplegget. 

Anonymkode: 55cdb...d3c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har sendt typen ut på pub med kompiser med kukbur på

Det er farlig og du vet åpenbart ikke i nærheten av nok om dette til at du bør drive med det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bare 11 kvinner som har svart?

image.png.dffeddd211327c999c727ec662a39daf.png

Anonymkode: 9d6b5...fab

Kvinner? Sikker på det? Personlig tror jeg det er en blanding, sånne BDSM greier (eller hva denne leken kommer inn under) er som regel manne-initiert og manne-gjennomført. Tror jeg da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Bare 11 kvinner som har svart?

image.png.dffeddd211327c999c727ec662a39daf.png

Ingen vits å svare i slike poller, det er alltid menn som svarer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (4 minutter siden):

Kvinner? Sikker på det? Personlig tror jeg det er en blanding, sånne BDSM greier (eller hva denne leken kommer inn under) er som regel manne-initiert og manne-gjennomført. Tror jeg da :)

Poenget er at kvinner svarer ellers takk, og det er 11 som har gjort det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Poenget er at kvinner svarer ellers takk, og det er 11 som har gjort det.

Aha, da forstod jeg. Og jeg støtter den

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at jeg har lyst på sex hele tiden, og jeg har lyst på min partner. Og da er jo det buret helt meningsløst.

Men om han hadde ønsket å være innelåst, så hadde jeg gjort det, hadde plaget han masse. 

Anonymkode: 6d3e1...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har sendt typen ut på pub med kompiser med kukbur på, sikkert spennende når han må tisse, hva gjør han da? Må vente til det blir ledig på toalett med dør, kan ikke stille seg ved urinalen da 😈 

Har også hatt han med på treningssenteret og i en litt tight treningsshorts var det mulig å se konturene av "fengselet". Veldig frekt og jeg ble ble tent av hele opplegget. 

Anonymkode: 55cdb...d3c

Æsj come on! 🤮 Gjør hva dere vil, men drit i å prakke dette på folk som ikke har samtykket til å være med på sexlekene deres!! 🤮 Håper dere blir kasta ut fra treningssenteret! 🤮

Anonymkode: a8723...c4d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette forslaget er latterlig lite tennende. 100% turn-off. Men det er selvfølgelig greit at det er noen entusiaster også.

Likevel litt rart at pollen inneholder seks ja-svarvarianter og kun ett 'nei'.

Anonymkode: b1327...4c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (2 timer siden):

Helt sikkert en mannegreie dette. Jeg ville tenkt at det var kult om hun ble litt sjefete og tok kontroll på denne måten. Tenk om hun tok fram buret når det var julebord eller jobbfest! Ville vært bare turnon! Det ville gitt en sexy atmosfære om hun gikk selvsikkert rundt med nøkkelen til utstyret mitt. Kvinner flest er nok for seriøse til å være med på en slik lek. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette forslaget er latterlig lite tennende. 100% turn-off. Men det er selvfølgelig greit at det er noen entusiaster også.

Likevel litt rart at pollen inneholder seks ja-svarvarianter og kun ett 'nei'.

Anonymkode: b1327...4c6

Her er det snakk om noen som ønsker at kvinner skal plutselig tenne på det, hvis man bare sukrer det litt og spør minst en gang daglig. I stedet for å bry seg med hva kvinner faktisk tenner på, og hva som kunne fått fyr på peisen, så bare fortsetter og fortsetter og fortsetter de.

Heldigvis har naturen enda så stor makt over oss at vi ikke frivillig bringer disse egenskapene videre.

De får holde seg her inne med tastaturet sitt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

For oss (par i starten av 30-årene) har dette blitt en viktig del av ekteskapet vårt. Det begynte som en måte å håndtere veldig ulik lyst. Her er et innlegg om starten av vår reise:

Jeg (mannen) bruker ikke alltid bur. Det essensielle er at jeg ikke onanerer eller stimulerer meg selv. Da har jeg ofte mye seksuell energi, som hun står fritt til å kanalisere enten seksuelt eller ikke-seksuelt (kos, tjenester, etc.). Ingen av oss tenner spesielt på buret, det er mest bare et verktøy for å hjelpe meg å holde fingrene fra fatet. I tillegg minner buret oss begge om at hun "eier" seksualiteten min, så for oss blir det ofte mer lek og flørting i hverdagen om jeg bruker bur. Derfor har det har gradvis blitt mer av det.

Og til de av dere som tror at bare menn vil dette: Kona mi er ikke spesielt dominant, men hun digger det. Mye på grunn av de ikke-seksuelle fordelene hun nyter godt av med en slik ordning. Mer enn én gang er det jeg som har spurt om vi virkelig skal fortsette, og hun sier tydelig at hun vil fortsette, og egentlig ikke har noe behov for å diskutere det videre.

Jeg tror faktisk mange kvinner kunne digga det om de gav det en sjanse. Men det er essensielt at det gjøres på hennes premisser. Som kanskje vil bety at han må gi opp mange av sine fantasier om hva dette skal innebære, mens hun må tørre å ta plass og gi uttrykk for hva hun vil at det skal innebære. Vil hun at han skal gjøre mer husarbeid? Ta flere romantiske ikke-seksuelle initiativ? Bruke mer tid med henne på hennes premisser? Ha mindre/mindre/annen type sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...