Gå til innhold

Oktoberfestkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

noen som vet om et sted man får kjøpt oktoberfestkjole/drakt som ikke er på nett? Kunne tenke meg å prøve først :-)

Anonymkode: e36f9...4ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
toothfairy skrev (Akkurat nå):

Zalando 

Les HI, før du svarer! 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, 

noen som vet om et sted man får kjøpt oktoberfestkjole/drakt som ikke er på nett? Kunne tenke meg å prøve først 🙂

Anonymkode: 8a842...2a5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei, 

noen som vet om et sted man får kjøpt oktoberfestkjole/drakt som ikke er på nett? Kunne tenke meg å prøve først 🙂

Jeg regner med det er en dirndl du mener når du sier "Oktoberfestkjole"? Skriv hvor du bor, så er det kanskje lettere å hjelpe med hvor du kan finne den i butikk. Hjelper lite å foreslå en butikk i Bodø hvis du bor i Arendal :)

Anonymkode: 5e54f...11e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg regner med det er en dirndl du mener når du sier "Oktoberfestkjole"? Skriv hvor du bor, så er det kanskje lettere å hjelpe med hvor du kan finne den i butikk. Hjelper lite å foreslå en butikk i Bodø hvis du bor i Arendal :)

Anonymkode: 5e54f...11e

Å beklager, det hadde jeg ment å skrive. Jeg bor i Oslo og kan også evt. kjøre til steder rundt Oslo også. 

Og ja, mener dirndl men må ikke være original tysk, kan være "fantasidrakt"

Skrevet

Jeg leter etter oktoberfest kjole også men finner kun på nettet.  Zalando har mange men da får man jo ikke prøve.  Kan jo alltid sende tilbake men knytter opp mye penger da en periode.

• 4 uker senere...
Skrevet

TS her! 
Mye moro på Manglerudsenteret hadde stort utvalg til forskjellige priser så fikk tak i der 😀

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...