Gå til innhold

Vippeserum

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å gjøre litt research angående prostaglandiner i vippeserum. I følge LYKO skal HICKAP Lash & Brow Boosting Serum være fri for prostaglandiner, men jeg er ikke sikker på hvor bra det da funker. Har noen testet denne eller andre vippeserumer uten prostaglandiner?

Anonymkode: 44c1c...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er prostaglandiner? Jeg bruker FEG lash serum og får effekt etter bare et par uker. Sverger til dette serumet og når jeg bruker det får jeg alltid komplimenter for hvor lange vipper jeg har. 

Tror det er fra Kina, har det prostaglandiner? 

En negativ ting er at hvis jeg får serumet i øyet så får jeg tørt og rødt øye i et par dager... Så sikkert noen ingredienser der som ikke er helt bra.. 

Anonymkode: 075a9...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er prostaglandiner? Jeg bruker FEG lash serum og får effekt etter bare et par uker. Sverger til dette serumet og når jeg bruker det får jeg alltid komplimenter for hvor lange vipper jeg har. 

Tror det er fra Kina, har det prostaglandiner? 

En negativ ting er at hvis jeg får serumet i øyet så får jeg tørt og rødt øye i et par dager... Så sikkert noen ingredienser der som ikke er helt bra.. 

Er snakk om at etter langtidsbruk kan du utvikle øyesykdommer. Er bare å Google, Vg har hatt flere oppslag om det og advarer mot mange typer vippeserum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann12345 skrev (Akkurat nå):

Er snakk om at etter langtidsbruk kan du utvikle øyesykdommer. Er bare å Google, Vg har hatt flere oppslag om det og advarer mot mange typer vippeserum

Oi. Noen som vet om FEG last serum har det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oi. Noen som vet om FEG last serum har det? 

De aller fleste vippeserum har det, så mest sannsynlig. Det er nesten helt sikkert hvis du merker at du blir rød og tørr i øynene hvis noe av serumet kommer innpå øyet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kommer til å få fettatrofi i øyelokkene 

Anonymkode: 32fd6...505

Hva er det? 

Anonymkode: 87483...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg brukte X-Lash sin og det ga gode resulteter- men innså det hadde prostaglandiner i seg og jeg sluttet med det. Fikk en mørkere pigmentering på øyelokket og ble kjemperedd.

Startet med The Ordinary sin (som skal være uten prostaglandiner, og har brukt den i en stund nå. Gir ikke like stor effekt som xLash, men tror den gjør noe selv om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...