AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg har prøvd å gjøre litt research angående prostaglandiner i vippeserum. I følge LYKO skal HICKAP Lash & Brow Boosting Serum være fri for prostaglandiner, men jeg er ikke sikker på hvor bra det da funker. Har noen testet denne eller andre vippeserumer uten prostaglandiner? Anonymkode: 44c1c...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Hva er prostaglandiner? Jeg bruker FEG lash serum og får effekt etter bare et par uker. Sverger til dette serumet og når jeg bruker det får jeg alltid komplimenter for hvor lange vipper jeg har. Tror det er fra Kina, har det prostaglandiner? En negativ ting er at hvis jeg får serumet i øyet så får jeg tørt og rødt øye i et par dager... Så sikkert noen ingredienser der som ikke er helt bra.. Anonymkode: 075a9...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er prostaglandiner? Jeg bruker FEG lash serum og får effekt etter bare et par uker. Sverger til dette serumet og når jeg bruker det får jeg alltid komplimenter for hvor lange vipper jeg har. Tror det er fra Kina, har det prostaglandiner? En negativ ting er at hvis jeg får serumet i øyet så får jeg tørt og rødt øye i et par dager... Så sikkert noen ingredienser der som ikke er helt bra.. Anonymkode: 075a9...7e5 Er snakk om at etter langtidsbruk kan du utvikle øyesykdommer. Er bare å Google, Vg har hatt flere oppslag om det og advarer mot mange typer vippeserum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 Heisann12345 skrev (Akkurat nå): Er snakk om at etter langtidsbruk kan du utvikle øyesykdommer. Er bare å Google, Vg har hatt flere oppslag om det og advarer mot mange typer vippeserum Oi. Noen som vet om FEG last serum har det? Anonymkode: 075a9...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 Du kommer til å få fettatrofi i øyelokkene Anonymkode: 32fd6...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Russ22 Skrevet 28. september 2022 #6 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oi. Noen som vet om FEG last serum har det? Anonymkode: 075a9...7e5 De aller fleste vippeserum har det, så mest sannsynlig. Det er nesten helt sikkert hvis du merker at du blir rød og tørr i øynene hvis noe av serumet kommer innpå øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kommer til å få fettatrofi i øyelokkene Anonymkode: 32fd6...505 Hva er det? Anonymkode: 87483...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 11. november 2022 #8 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg brukte X-Lash sin og det ga gode resulteter- men innså det hadde prostaglandiner i seg og jeg sluttet med det. Fikk en mørkere pigmentering på øyelokket og ble kjemperedd. Startet med The Ordinary sin (som skal være uten prostaglandiner, og har brukt den i en stund nå. Gir ikke like stor effekt som xLash, men tror den gjør noe selv om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå