AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Er bare 23 dager siden keisersnittet og jeg er en av dem som har brukt tid på å komme meg, jeg har enda en vei å gå mot bedring. Uansett, jeg dusjet nettopp og når jeg gikk ut av dusjen så sklei jeg selvom jeg var forsiktig. Jeg datt ikke helt over ende eller traff noe, men jeg tok meg i mot med beinet hardt den ene veien som man gjerne gjør når man sklir og dermed brukte jeg magemusklene hardt også automatisk. Nå har jeg ekstra vondt igjen og er redd jeg har gjort at noe som har grodd inni der evt har gått opp igjen. Dette er helt nytt for meg og en litt skremmende opplevelse. Hvor mye tåler et keisersnittsår, har jeg ødelagt noe nå? Anonymkode: c1867...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Mulig musklene fikk seg en strekk, men tror nok det vil gå fint. Så lenge området ser fint ut og du ikke opplever hevelse så vil jeg tro at det har gått fint. Dette er bare synsing fra min side, jeg forstår godt at du ble redd. Ta kontakt med fastlegen i morgen hvis du er veldig bekymret, heller en sjekk for mye enn for lite. Anonymkode: ffafa...8e7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Ville bare si at jeg føler meg deg. Var akkurat like redd og engstelig for såret jeg også. 9 uker siden nå og først nå føler jeg meg noen lunde. Jeg vil ikke tro at du kan ha revet opp noe men forstår deg som sagt så godt. Anonymkode: 7d34e...baa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Auda, dette hørtes vondt ut. Er du bekymret eller at smertene øker på så ta kontakt med fastlege i morgen for å høre. Anonymkode: ab254...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå