AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 Har så lyst å strikke meg noe fint. Er sånn middels erfaren strikker, men ikke på montering. blir glad for ideer. Anonymkode: 0fa05...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Ikke gensre - så jakker f.eks, eller penere bluser? Sjekk ut Petiteknit og Witre Design for enkle design. For penere plagg som minner mer om bluser, men også jakker og slikt, sjekk ut Fabel Knitwear. Anonymkode: ee696...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Strikkesoffe på ravelry har mange fine oppskrifter på votter, luer, halser ol. Petiteknit har jo også litt tilbehør som vesker og mapper. Ikke så lett å gi tips når jeg ikke vet hva du er ute etter🙈 Anonymkode: 5b6c8...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Strikkesoffe på ravelry har mange fine oppskrifter på votter, luer, halser ol. Petiteknit har jo også litt tilbehør som vesker og mapper. Ikke så lett å gi tips når jeg ikke vet hva du er ute etter🙈 Anonymkode: 5b6c8...a59 hehe det forstår jeg aner ikke hva jeg vil strikke, gått litt tom . Kanskje en hals, sokker , vest....ts Anonymkode: 0fa05...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: hehe det forstår jeg aner ikke hva jeg vil strikke, gått litt tom . Kanskje en hals, sokker , vest....ts Anonymkode: 0fa05...697 https://www.petiteknit.com/products/terrazzo-neck-1 Anonymkode: cff37...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 27. september 2022 #6 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Anbefaler Oslolua, den er både fin og utrolig god å ha på! Jeg har strikket den med 1 tråd anbefalt garn og 1 tråd mohair. Ed. Den tar ikke så lang tid å strikke så perfekt å sette i gang med den mens du finner ut hva du egentlig har lyst til å strikke 😊 Endret 27. september 2022 av Kattugla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #7 Del Skrevet 27. september 2022 Sjal! Det finnes mange veldig enkle og fine sjal. For eksempel dette, gratis oppskrift på pent rillesjal: https://www.ravelry.com/patterns/library/kari-shawl Anonymkode: fcde5...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå