Gå til innhold

Møttes på en happening - nå hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en lettere bedugget fyr på en fest, han var veldig interessert.

Vi barer pratet, men han var nøden på å la meg gå. Jeg var ikke bedugget, så jeg tok det liksom ikke helt alvorlig at han var interessert i "meg", men mer som "jeg er en dame" osv.

Noen dager etterpå foreslo han møtes for kaffe og at jeg "virket veldig grei."

Er han da interessert ? Vil jo tro det pga kaffe, men å skrive at jeg virket veldig grei høres egentlig ikke så veldig interessert ut. Har litt vansker med å tolke dette.

Anonymkode: 3c5a3...a8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kjenner jo hverandre ikke enda. Det at du virket grei er da et bra komplimang 😊

Anonymkode: cadf3...c46

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere kjenner jo hverandre ikke enda. Det at du virket grei er da et bra komplimang 😊

Anonymkode: cadf3...c46

Ok, så at en fyr sier dette så er det et godt tegn på at han likte meg altså? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, så at en fyr sier dette så er det et godt tegn på at han likte meg altså? 

Hvor godt kan han like deg uten å kjenne deg? Du ser grei ut…. Det er en start på at han kan like deg om dere møtes og har kjemi. 

Anonymkode: 87c2b...12b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor godt kan han like deg uten å kjenne deg? Du ser grei ut…. Det er en start på at han kan like deg om dere møtes og har kjemi. 

Anonymkode: 87c2b...12b

Vi hadde jo kjemi når vi møttes, men jeg holdt tilbake fordi han var bedugget og jeg var ikke, så jeg ble usikker på om jeg bare ble en av mange liksom pga alkoholen.

Så derfor dette der - du virker grei - høres så tamt ut at jeg blir fortsatt usikker.

Skrevet

Skulle gjerne hørt fra menn her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møtte en lettere bedugget fyr på en fest, han var veldig interessert.

Vi barer pratet, men han var nøden på å la meg gå. Jeg var ikke bedugget, så jeg tok det liksom ikke helt alvorlig at han var interessert i "meg", men mer som "jeg er en dame" osv.

Noen dager etterpå foreslo han møtes for kaffe og at jeg "virket veldig grei."

Er han da interessert ? Vil jo tro det pga kaffe, men å skrive at jeg virket veldig grei høres egentlig ikke så veldig interessert ut. Har litt vansker med å tolke dette.

Hvordan fant han deg igjen for å foreslå kaffe?

Anonymkode: 0f38e...ec1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan fant han deg igjen for å foreslå kaffe?

Anonymkode: 0f38e...ec1

Vi la hverandre til på sosiale medier på festen.

Skrevet

Tenker absolutt at han kan fremstå som en stødig og interessert type som faktisk tar kontakt og ber om kaffi i edru tilstand :) absolutt et bedre tegn enn om han bare ville drikke og møte deg på fest, nå viser han jo at han vil sette seg ned å bli kjendt uten forstyrrende element som alkohol 😃 spesielt siden du faktisk ikke hoppet til sengs med han🙌

Anonymkode: 3ef86...bf5

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som noe alle i min omgangskrets kunne ha sagt.  Hva er du ute etter å høre? At du var superdeilig, eller drømmedama? Å dra på noe voldsomt, er i hvertfall et rødt flagg. 

Anonymkode: d88bd...ec4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som noe alle i min omgangskrets kunne ha sagt.  Hva er du ute etter å høre? At du var superdeilig, eller drømmedama? Å dra på noe voldsomt, er i hvertfall et rødt flagg. 

Hehe, nei overhodet ikke! ☺️
Det bare virket litt tamt sagt, men jeg har vært vekke fra denne scenen i mange år pga ekteskap så er nok litt rusten på hva mannfolk pleier å si hvis de faktisk er interessert og hva som bare er pjatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hehe, nei overhodet ikke! ☺️
Det bare virket litt tamt sagt, men jeg har vært vekke fra denne scenen i mange år pga ekteskap så er nok litt rusten på hva mannfolk pleier å si hvis de faktisk er interessert og hva som bare er pjatt.

Du overtenker.  "veldig grei" er høyt oppe på lista over en normal manns komplimenter.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjære deg TS, hvorfor skulle han invitert deg på kaffe hvis han ikke var interessert i å bli kjent med deg? Kan du virkelig finne noe som helst negativt i det? Det er positivt at han skrev at du virket grei. Det som hadde vært negativt hadde vært om han skrev at du var sexy, for da hadde han mest sannsynlig vært ute etter kun en ting...

• Liker 4
Skrevet

Men hva vil du at han skal si...at du er så fin, og han er helt gira og har så lyst på sex....?

Dette er en pen tilnærming, svar ja 😊

Anonymkode: e0b81...451

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...