Gå til innhold

"Hvordan flørter du"? Hva syns du om spørsmålet, og flørter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater slike spørsmål. Hva er å flørte? Det er jo så mangt. Og må man flørte?

Anonymkode: 6e3ba...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er teit med mindre man spør for å få tips. Jeg flørter ja og syns man må det om man ønsker noe mer enn vennskap. Bruker direkte ord,komplimenter, seksuelle hint, blikk, latter og berøringer 

Anonymkode: 5e1b6...383

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hater slike spørsmål. Hva er å flørte? Det er jo så mangt. Og må man flørte?

Anonymkode: 6e3ba...94d

Jeg er helt håpløs. Hvis en mann viser interesse, og jeg er interessert, så holder jeg tilbake. Så når han er mindre på, så blir jeg veldig på. Jeg skjønner ikke hvorfor. Det er ødelegger egentlig ganske mye, og er nok forvirrende for mannfolka det gjelder.

- kvinne 40

Anonymkode: 260f5...023

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Vi flørter alle sammen hele tiden for å si det sånn. Det handler om å føle positivt overskudd for å få oppmerksomhet og kontakt. Er ikke nødvendigvis av romantisk art; både babyer, venner og folk på tvers av ditten og datten flørter. 

Skrevet

Jeg liker best å «blikk-flørte». Sende lange blikk og et lite smil. Det holder for meg da jeg er i et forhold. Men det er gøy å få en liten bekreftelse innimellom :) 

Anonymkode: 200ec...aca

Skrevet
PanteneProVVV skrev (40 minutter siden):

Vi flørter alle sammen hele tiden for å si det sånn. Det handler om å føle positivt overskudd for å få oppmerksomhet og kontakt. Er ikke nødvendigvis av romantisk art; både babyer, venner og folk på tvers av ditten og datten flørter. 

Eh nei. Å være hyggelig og blid er ikke det samme som flørting. Jævlig sjukt å si at babyer flørter, bare en pedo tenker sånn 

Anonymkode: 5e1b6...383

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er helt håpløs. Hvis en mann viser interesse, og jeg er interessert, så holder jeg tilbake. Så når han er mindre på, så blir jeg veldig på. Jeg skjønner ikke hvorfor. Det er ødelegger egentlig ganske mye, og er nok forvirrende for mannfolka det gjelder.

- kvinne 40

Akkurat sånn er jeg også 🤭 Helt håpløst lol 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bare svart : Det merker du hvis jeg flørter med deg.

Forutsatt at det da er en potensiell date som spør. Veldig merkelig spørsmål. Er vedkommende så treig at man må si fra "når jeg gjør sånn og sånn så er det flørting" ?

Og ikke minst så er det forskjell på Flørting. Som noen andre skriver over her, vi flørter med andre mennesker også uten at det betyr at det er noe romantisk eller seksuelt bak det. Det handler om å vise interesse. men å tolke hva som er hva er ikke alltid like lett, med mindre man kan ta det ut fra settingen (om man faktisk er på en date feks).

Anonymkode: 4c525...18b

Skrevet

Jeg gjør meg tilgjengelig. Er ekstra hyggelig og oppmerksom.

Anonymkode: 94b87...e7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

- kvinne 40

Da synes jeg meg og deg bør treffe hverandre på gaten. Jeg tør ikke være på pga alle fordommer mot menn.

- Mann 40

Anonymkode: 0d550...fbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da synes jeg meg og deg bør treffe hverandre på gaten. Jeg tør ikke være på pga alle fordommer mot menn.

- Mann 40

Anonymkode: 0d550...fbc

Det går fint, for vi ønsker ikke å bli sjekket opp på gata - dvs kun pga utseendet vårt.

Anonymkode: 94b87...e7c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...