AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Hei, jeg er ei jente på 23 år som har fått sinsykt mye følelser for min bestevenn, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal få sagt dette til han, vi har det kjempe fint sammen og vi tuller veldig mye, vi skal til kreta sammen nå i vinter ferien og jeg har lyst til å fortelle han om mine følelser, men jeg vil heller ikke ødelgge vennskapet våres, hva burde jeg gjøre, aner virkelig ikke mine armer råd om hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 1783a...ed2
Antiviruset Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg er ei jente på 23 år som har fått sinsykt mye følelser for min bestevenn, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal få sagt dette til han, vi har det kjempe fint sammen og vi tuller veldig mye, vi skal til kreta sammen nå i vinter ferien og jeg har lyst til å fortelle han om mine følelser, men jeg vil heller ikke ødelgge vennskapet våres, hva burde jeg gjøre, aner virkelig ikke mine armer råd om hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 1783a...ed2 Egentlig ganske lett! Du kan si dette og håpe på at det er gjensidig! Er det ikke dette kan vennskapet være over. Er ikke dette like greit for deg egentlig? Få det bekreftet eller avkreftet ? Om han ikke har samme følelser for deg, hvorfor være venn med han da videre på den måten? Du vil ha disse følelsene, og om han får en annen dame hvordan vil du føle dette da ! Du vet svaret selv. Så ta det opp på en rolig og grei måte! Så får du en avklaring. For det du her kaller et "vennskap" er noe mer som du ønsker, og da er det ikke bare et vennskap lenger.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 I allmenhet virker ikke friendzone den veien, så med mindre du er skikkelig uattraktiv, så oppgraderer han villig til bestevenninne han er intim med, aka kjæreste. Er han homofil, må du nok jobbe litt hardere. Anonymkode: 47140...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå