AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Jeg fikk katten min da hun var kattunge. Før jeg fikk henne var det en nabokatt som pleide å være i hagen og jeg koste med nabokatten en del ganger. Da jeg fikk katten min ble det problemer mellom de to, og jeg kom flere ganger hjem fra jobb og fant katten min øverst i treet, og nabokatten venter på lur et sted i nærheten. Katten min ble svært stresset og aggressiv pga dette. Men så flyttet naboen og alt ble bedre. Katten min ble mindre aggressiv og virket mye tryggere og hun var aldri jaget opp i tre igjen. Dessverre har naboen flyttet tilbake og det samme har katten. Og katten terroriserer min katt like mye som før. Vi har katteluke som bare kan åpnes for vår katt, men siden nabokatten løper hakk i hæl etter vår katt, så kommer nabokatten seg inn. Vi har flere ganger kommet hjem og funnet nabokatten i sofaen vår, mens vår katt gjemmer seg forskremt et sted i huset. Jeg merker at hun er stresset. Hun elsker å være ute, og jeg har ikke lyst å gjøre henne om til innekatt, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er så fælt å finne henne redd oppe i treet i hagen, jeg aner jo heller ikke hvor mange timer hun har vært der. Hun hyler når hun ser nabokatten, og nabokatten kommer ofte til vinduet vårt og slår på ruta. Jeg har prøvd å jage nabokatten fra tomta flere ganger uten hell. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 64215...21e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Bygg stor kattegård i hagen? Anonymkode: faf63...03b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Kattegård eller å lufte henne i sele. Er ikke mye annet å gjøre. Anonymkode: 1c692...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Hvis du har en dialog med naboen så går det alltids an å spørre om dere kan ha «utetid» for dem på hvert sitt tidspunkt, men man er jo aldri garantert at katten går inn når den skal Anonymkode: 1c692...5d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå