Gå til innhold

vil ha sex hvis han skal ha kontakt med meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo

er en singel kvinne på 29. har vært singel nå i over 1 år, men vært på mange dater da. følte liksom ingen klikket helt. har hørt rundt at en gammel venn i tenårene er singel, vi er like gamle og gikk på samme skole, men har avvist han da vi var 19, 21 og 24

har prøvd å adde han på facebook, men fikk sjokk. han sier at hvis jeg skal fortsatt være på vennelisten hans, da vil han ha sex. har ikke svart han enda. er redd han kutter kontakt og ikke går videre romantisk etter sex eller?

hva synes dere?

Anonymkode: c3f5e...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i han der. Det finnes andre og bedre menn der ute.

Anonymkode: 45546...1a7

• Liker 4
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Han er kun ute etter sex.

Hvorfor er du så desperat at du vurderer det?

Skrevet

2/10

Anonymkode: d3180...f07

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hallo

er en singel kvinne på 29. har vært singel nå i over 1 år, men vært på mange dater da. følte liksom ingen klikket helt. har hørt rundt at en gammel venn i tenårene er singel, vi er like gamle og gikk på samme skole, men har avvist han da vi var 19, 21 og 24

har prøvd å adde han på facebook, men fikk sjokk. han sier at hvis jeg skal fortsatt være på vennelisten hans, da vil han ha sex. har ikke svart han enda. er redd han kutter kontakt og ikke går videre romantisk etter sex eller?

hva synes dere?

Han sier her rett ut og ærlig hva han ønsker. Sex og ikke mer. Dersom du vet at du ikke ønsker det så er det beste å la han gå og da samtidig åpnes dørene for en mann som ønsker det samme som deg😊

Anonymkode: 1aade...a0c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

hallo

hva synes dere?

hva med å finne dine riktige følelser. Du avviste han når han var 19, 21 og 24, så jeg forstår hans reaksjon. Du har faktisk ti år på etterskudd. Han har garantert fantasert å ha sex med deg i alle år. 

Anonymkode: 122fa...9d6

• Liker 2
Skrevet

Øh, hvorfor vil du være "venn" med en som ikke respekterer deg, ikke engang nok til å ha folkeskikk og som bare ser deg som et fittehull? INGEN snakker sånn til noen de er interessert i noe romantisk med. Blokk han!!!

Anonymkode: dafcc...f2d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han høres ikke riktig klok ut. Kjekt med sex, men styr unna gærninger!

Anonymkode: 25240...5ec

• Liker 1
Skrevet

Ja du er vel ikke Så desperat for å få han på vennelista?

Anonymkode: 395f4...40f

Skrevet

For en tulling. Han det hadde jeg gitt en kald skulder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

2/10

Anonymkode: d3180...f07

Enig.

Anonymkode: b0a0f...7b6

Skrevet

Hadde kommet han i forkjøpet og fjernet han fra vennelista 

Anonymkode: 198a8...68d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hva synes dere?

At dette var mistenkelig likt X antall tråder på formelen;

Desperat aldrende kvinne tar kontakt med beundrer hun avviste i ungdommen, men blir avvist av han på verste måte.

Deretter svarer mennesker at det er han som er urimelig, enda det selvfølgelig er hun som er urimelig.

Anonymkode: a6433...f8b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hallo

hva synes dere?

Synes du skal svare nei takk. 

Anonymkode: f5762...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...