AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #61 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg er 175 og veier 59kg, jeg prøver å gå litt opp i vekt. Tenker vekten din hadde vært perfekt😊 Anonymkode: 42cc1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #62 Del Skrevet 1. oktober 2022 TS her. Jeg er i et forhold med en mann, men er muligens bifil da jeg også har vært betatt av kvinner. Kvinnene jeg har vært betatt av/funnet attraktive har (ironisk nok) hatt en høyere bmi enn hva jeg selv vil ha. Vil tippe de har ligget helt i øvre sjiktet normalvekt/nedre sjiktet overvekt. Synes det er veldig flott med damer som har former, og litt å ta i. Meg selv derimot… jeg føler meg best/tryggest i nedre del av normalvekt. Liker å kjenne/se skjelettet mer… for tynne damer finner jeg ikke attraktiv, og objektivt sett burde jeg kanskje slutte å gå ned mer i vekt nå! Er ikke det underlig? Anonymkode: 2d1d4...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #63 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 19.50): Du er jo nesten undervektig med den høyden og vekten! Anonymkode: a44a7...477 Der er hun ikke. Jeg er 1,76 og veier 63. Ser helt normal ut. Var nede i 59 i sommer og så fremdeles normal ut. Jeg spiser sjelden kveldsmat og periodefaster. F. Eks ikke spise før middag en dag jeg har fri eller jobber kveld. Eller ikke spise fra kl 16.00 til frokost neste dag. Er bra for tarmene og ummunforsvaret samt at man holder vekta stabil. Anonymkode: 59cf2...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 2. oktober 2022 #64 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Tråden er også ryddet for brukerdebatt og helsefarlige råd. Med vennlig hilsen, Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg