Gå til innhold

Jeg er 174 cm og 64 kg. Vil ned til 61

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

jeg er ikke fornøyd med egen bmi. Jeg trener, og prøver å spise sunt og lite. Prøver å komme lenger ned i vekt, men det er jammen meg vanskelig. Hva skal jeg gjøre???

Anonymkode: 2d1d4...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spiser du?

Anonymkode: f3651...6a2

Skrevet

Du har en normal vekt, du er slank. Har du problemer med eget selvbilde?

Anonymkode: 42440...8be

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Du er jo nesten undervektig med den høyden og vekten! 

Anonymkode: a44a7...477

• Liker 2
Skrevet

Fjern en kroppsdel..

Anonymkode: f4964...934

• Liker 1
Skrevet

Har lavt selvbilde ja, men er jeg virkelig slank? Føler «alle andre» veier under 60..,

TS

Skrevet

herregud tre kilo er en bagatell, og særlig med den høyden. Pris deg lykkelig og takk høyere makter for at du ikke har et vektproblem.

Anonymkode: 9a95b...ca1

• Liker 12
Skrevet

Samme her, men vil ned til 62. Tror ikke det går siden jeg trener en del. Muskler veier jo litt

Anonymkode: 628fc...bd4

Skrevet

Det kan virke som om du trenger bekreftelse på at du ikke er for stor. Slik er det med de mange normalvektige og slanke som skriver her: jeg er så og så høy og veier så og så mye, jeg må ned i vekt! Hvis ikke hadde bare skrevet: jeg ønsker å gå ned tre kilo, hvordan gjør jeg det på best mulig måte? 

Anonymkode: 6ac78...0f9

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har lavt selvbilde ja, men er jeg virkelig slank? Føler «alle andre» veier under 60..,

TS

Jeg veier under 50 kg. Men så er jeg bitte bitte liten. En venninne veier over 80 kg og er slank, men hun er høy, muskuløs og har stor benbygning. 

Alle andre veier altså ikke under 60. Vi er like forskjellige som hvert snøflak som detter ned fra himmelen.

Anonymkode: f3651...6a2

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei. 

jeg er ikke fornøyd med egen bmi. Jeg trener, og prøver å spise sunt og lite. Prøver å komme lenger ned i vekt, men det er jammen meg vanskelig. Hva skal jeg gjøre???

Keto. 

Anonymkode: 9a0e5...d2a

Skrevet

Du har en helt normal vekt 

Anonymkode: b745e...bb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS

Alle andre er jo ikke 174. Du er høy. 

Anonymkode: a85c0...55d

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan virke som om du trenger bekreftelse på at du ikke er for stor. Slik er det med de mange normalvektige og slanke som skriver her: jeg er så og så høy og veier så og så mye, jeg må ned i vekt! Hvis ikke hadde bare skrevet: jeg ønsker å gå ned tre kilo, hvordan gjør jeg det på best mulig måte? 

Anonymkode: 6ac78...0f9

Dette. Hele måten du formulerer deg på setter føringer på hvilke svar du ønsker å få. 

Og da får du de svarene du søker som er:

- Du er normalvektig. Du er slank

- Du trenger ikke å gå ned i vekt

- Jobb heller med selvbildet.

Anonymkode: d0ac0...45c

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS

Problemet ditt er nok ike vekten. Sett fokus på noe viktig i 2 år og vurder vekten din og "alle andre på nytt etter det. 

Anonymkode: 42f11...9a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette høres ut som en person som leder et meningsløst liv og lever og ånder for «meg, meg, meeg». Fattigdom på ånd og sjel. Evig fortapt i eget speilbilde og snevre verdenssyn.  I- landsproblemer i en nøtteskall..

Anonymkode: d198f...b00

Du høres ut som om du er balansert, nyansert og en utmerket menneskekjenner med et rikt og stimulerende indre liv.

Anonymkode: 390b0...345

• Liker 2
Skrevet

Finn ut av dagsbehovet ditt og tell kalorier, gjerne i kombinasjon med IF (f.eks. 16:8). Å spise lite er ikke et godt mål, men det kan tenkes at du må spise litt smartere.

Det er ikke noe galt i å ønske å være tynn. Ikke hør på KG, som elsker å sykeliggjøre estetiske mål.

Anonymkode: 390b0...345

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei. 

Du har en sunn BMI og er til og med ganske slank, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal stresse med å gå ned i vekt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 172 og var nede i 60 kg( ufrivillig). 
Jeg var syk tynn, følte meg ikke vel. 
Puppene var borte, og helt innhult i kinna. 
Ikke pent i det hele tatt. 
Det var stoffskiftet som tullet til det hele. 
Hvorfor søke en vekt som er sykelig ? 
Du er innenfor det vi kaller spiseforstyrrelse når du tenker du vil bli fin med en vekt på 60 når du er enda høyere enn meg. 
Det hjelper ikke at du dynes det er pent når det pr definisjon er sykelig undervekt 

Anonymkode: 2e250...cf4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du kan veie 64 kg eller gå på slankekur resten av livet for å være 61 og veldig tynn. Enjoy

Anonymkode: 30120...e2c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...