Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Heisann! Trenger noen gode tips til hvordan jeg kan sjarmere en mann i Oslo. Vi er ikke sammen, (men vil forhåpentligvis bli det)... skal treffe han til uka.. hvaaaa kan vi finne på sammen.. kino, middag etc. er så "vanlig".. jeg har lyst til å gjøre noe helt annet... noen gode forslag????
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Hva med å dra opp til Tryvann en tur?? Dra på en eller annen intim konsert i byen et sted..
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Se det an på mannen. Dersom han er en sofagris er det ikke så lurt å gå ut i skauen med ham liksom, men dersom han er friluftstypen, ta ham med ut og tenn bål i skauen. Ellers er det jo mye man kan gjøre. Spise middag på finere resturant, bowle, kino, og resten av klisjeene. Du kan jo ta ham med på teater dersom du vil litt utenfor 'det vanlige'.
Gjest Jalileh Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Jeg tror i grunn oslomenn er like forskjellige i fra andre menn. Må nok se ann mannen der gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå