AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Begynte plutselrig å klø på låret igår. og klør idag å nå plutserlig, klødde og området ble rød. har hatt kløe på beina (under kneet ) i 1 år kanskje. Har henvisning til legen som ennå ikke er godtatt. Det var noe som spredde seg. De arrene har vært der lenge og klødd der i et år. Men det har jeg «lært å leve med». Frem til jeg får timen. Det er brune flekker symmetrisk på baksiden av beinet på samme sted. To sirkler (veldig rart) som har spredd seg rundt beina forsn også og er brune flekker der å. Men de har som sagt vært der en stund. (1 år) klør, men sprer ikke videre nå. men tror ikke denne kløen har en sammenheng med kløen jeg har fått på lår. Fordi på beina har jeg flekker som det klør fra. Men lår er det ingenting. søkt opp og står man kan ha kreft ved undøevnig kløe i hud noe som skremmer meg. for skjønner ikke hvorfor det klør i låret hva bør jeg gjøre? Anonymkode: b59bd...761
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Føler det klør litt over alt, litt i rygg å. Frem og tilbake. Uten noe grunn har badet i et boblebad med 4 gamle damer tidligere. Hvis det har noe å si Anonymkode: b59bd...761
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Føler det klør litt over alt, litt i rygg å. Frem og tilbake. Uten noe grunn har badet i et boblebad med 4 gamle damer tidligere. Hvis det har noe å si Anonymkode: b59bd...761 Det har alt å si! Gamle damer gir kløe! Iallfall hvis det er gamle damer over 35 år! Hvorfor i huleste bader du sammen med gamle damer?? Hold deg til dem under 35! Prøv zyrtex, du får dem reseptfritt på apoteket. Anonymkode: cea40...404
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det har alt å si! Gamle damer gir kløe! Iallfall hvis det er gamle damer over 35 år! Hvorfor i huleste bader du sammen med gamle damer?? Hold deg til dem under 35! Prøv zyrtex, du får dem reseptfritt på apoteket. Anonymkode: cea40...404 Altså jeg hadde booket time, de satt der, jeg satt der? var bare med dem 15 min.. Anonymkode: b59bd...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå