AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 hva bruker du? Vannfast her siden jeg lett får tårer i øynene mine. Anonymkode: 21ef1...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Bruker en maskara som er vannresistent. Altså, jeg kan grine med den uten å se ut som en panda, men kan ikke bade med den og gni meg i øynene. Anonymkode: cee9e...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Foretrekker vannfast. I tillegg til det åpenbare at den tåler vann, så liker jeg bedre konsistensen, og synes vannfaste drysser mindre. Ulempen er at utvalget av farger er dårlig. De fleste vannfaste mascaraer er sorte, noe som blir for hardt for meg. Endret 27. september 2022 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 Vanlig. Synes vannfast er for hard å få bort, har sensitiv hud rundt øynene. Synes de mascaraene jeg har som ikke er vannfaste også er vanskelige å ta bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 Sensai 38°C er den eneste mascaraen jeg har prøvd som verken drysser eller sverter av over øynene. Vaskes bort med varmt vann, så man behøver ikke gnikke eller bruke sminkefjerner. Tåler også tårer og kaldt vann. Elsker den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. september 2022 #6 Del Skrevet 27. september 2022 Tåler nesten ingenting, og bruker mye øyedråper. Så denne: https://www.kicks.no/idun-minerals/makeup/oyesminke/mascara/mascara-vatn-waterproof-38c-black?gclid=CjwKCAjwvsqZBhAlEiwAqAHElYuGShRwo5wdj6nulpDIjMevt2CcWRlpLx33owqH1XiXWdA5fY0a_xoC0qYQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 27. september 2022 #7 Del Skrevet 27. september 2022 Vannfast er det eneste jeg stoler på her på Vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Del Skrevet 27. september 2022 Kommer an på været. Skal det regne/snø osv., går jeg for vannfast, hvis ikke vanlig. Anonymkode: bad26...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 27. september 2022 #9 Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Vanlig med mindre jeg skal bade Endret 27. september 2022 av Silkedyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Del Skrevet 27. september 2022 Vannfast, sånn at det ikke kommer under øynene om jeg svetter osv. Og det holder vippene oppe, føler at om jeg går med vanlig så går bøyen i vippene ned med en gang Anonymkode: a8b62...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. september 2022 #11 Del Skrevet 28. september 2022 Vannfast, alltid. Og aldri de dyre merkene. Favoritten gjennom mange år er denne fra Max Factor: https://www.vita.no/makeup/oyne/mascara/max-factor-masterpiece-waterproof-mascara Men jeg liker også denne fra LOreal: https://lyko.com/no/loreal-paris/loreal-paris-paradise-extatic-black-wate Og denne fra Maybelline er både billig og bra: https://www.vita.no/makeup/oyne/mascara/maybelline-volume-express-colossal-waterproof-black Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Del Skrevet 22. februar 2023 Kommer an på. Hvis det er fint vær vanlig, også fordi vannfast ofte ikke er bra for øyevippene, man må gni en del for å få bort. Mange flere kjemikalier. Men om det regner, eller blir en lang dag, fest, osv, vannfast. Har en fra ere perez som fortsatt er bra for vippene, så trenger ikke å være bekymret for at de faller ut eller noe 😂 Anonymkode: cb060...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #13 Del Skrevet 23. februar 2023 Vanlig. Så kan den vaskes vekk med bare vann, uten å måtte ty til skrubbing og sminkefjerner som er hardt for huden min. Anonymkode: 97848...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2023 #14 Del Skrevet 23. februar 2023 Vannfast er forferdelig å få bort og gir et mer klumpete resultat. Bruker aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 23. februar 2023 #15 Del Skrevet 23. februar 2023 Før brukte jeg alltid vannfast. Men nå syns jeg de vanlige er såpass gode og sitter veldig godt så nå bruker jeg bare det. Klumper seg mindre og så mye enklere bare å vaske av med vann og mikrofiberklut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå