AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Har i en god periode nå opplevd følelsen av å ha en klump bak i halsen som kommer og går med jevne mellomrom. Har prøvd se inn i munnen, men ser ingenting. Ikke noe i mandlene heller. Svelger og svelger, men klumpen blir ikke borte. Også plutselig kan den være borte noen dager, før den kommer tilbake. Skal til legen og sjekke, men lurte på om noen andre her har vært borti noe slikt? Anonymkode: 01121...5ca
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Hvis du har angst eller andre psykiske symptomer så kan det være det som gjør det. Anonymkode: 93b88...58f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Det kan være psykisk. Jeg har hatt klump i halsen av og på i perioder. Forsvant helt når jeg fikk bedre psykisk helse. Anonymkode: bbd98...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Kan være spiserørsbetennelse. Snakk med legen. Få en gastro undersøkelse Anonymkode: 44387...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 Google globulusfølelse. Anonymkode: 5bf7e...9ad
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Har også det. Føles som når man tar en tablett uten vann og den blir hengende bak i halsen. Var veldig plaga av det i vår, så gikk det over første uka av sommerferien. Men kom tilbake straks jeg begynte på jobb igjen. Så er ganske sikker på at det er psykisk. Hadde det også i en periode for noen år siden, da gikk det over av seg selv, uten at jeg gjorde noe spesielt. Anonymkode: 3a116...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå