Liebe Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Noen som har erfaring med å få pakke levert av FedEx? De sier de har levert pakken jeg bestilte på Fruugo, men ikke noe om hvor
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Skjønner ikke helt hva du mener her? Anonymkode: ef3aa...a18
Liebe Skrevet 28. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2022 FedEx sier de leverte pakken i går, men jeg har ikke mottatt den, og ikke fått noe brev i posten om at den ligger på et postkontor. Når jeg prøver å kontakte brukerservice på Fruugo så får jeg bare feilmelding.
Liebe Skrevet 28. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skjønner ikke helt hva du mener her? Anonymkode: ef3aa...a18 FedEx sier de leverte pakken i går, men jeg har ikke mottatt den, og ikke fått noe brev i posten om at den ligger på et postkontor. Når jeg prøver å kontakte brukerservice på Fruugo så får jeg bare feilmelding
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 11 hours ago, Liebe said: FedEx sier de leverte pakken i går, men jeg har ikke mottatt den, og ikke fått noe brev i posten om at den ligger på et postkontor. Når jeg prøver å kontakte brukerservice på Fruugo så får jeg bare feilmelding Ok. Fedex er jo ikke posten, så det havner nok ikke på noe postkontor. Kan jo være at den har blitt stjålet? Anonymkode: ef3aa...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå