AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Jeg er en mann på 19 som ønsker å bli omskåret. Det ser mye bedre ut og jentene digger det. Man slipper masse kukost bak forhuden, for eksempel. Etter å ha spillt fotball i Amerika et år - så har jeg sett hvor mye bedre det ser ut når man er omskåret. Gleder meg til å pule etter inngrepet - jentene kommer til å elske det! Noen som har gått i gjennom dette som vet om et bra sted å gjøre det og som kan fortelle litt om prosessen? Kanskje også litt om hvordan det var med smerter osv. i ettertid? Anonymkode: 89a98...a1c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Omskjæringsklinikken i lillestrøm... Anbefaler at du leser deg litt opp om evt negative konsekvenser også, selvom omskjæring er mer hygienisk for menn og har mange positive følger også 😊 lykketil. Anonymkode: c92f7...331 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Debunked at det er mer hygienisk bare så det er sagt, vondt når man er voksen og ikke minst tåpelig å skjære bort en frisk og funksjonell kroppsdel.... Anonymkode: 64a6f...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Det spiller hvertfall ingen rolle for kvinner. Vi kommer ikke til å merke noe forskjell, om du tror det. Anonymkode: 9e9c4...e0e 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 Du kommer til å få redusert følelse av det. Snakker av erfaring Anonymkode: 15d38...425 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann på 19 som ønsker å bli omskåret. Det ser mye bedre ut og jentene digger det. Man slipper masse kukost bak forhuden, for eksempel. Etter å ha spillt fotball i Amerika et år - så har jeg sett hvor mye bedre det ser ut når man er omskåret. Gleder meg til å pule etter inngrepet - jentene kommer til å elske det! Noen som har gått i gjennom dette som vet om et bra sted å gjøre det og som kan fortelle litt om prosessen? Kanskje også litt om hvordan det var med smerter osv. i ettertid? Anonymkode: 89a98...a1c Nå trodde jeg at du ønsket å omskjære barnet ditt pga muslimsk tro, og at du var på jakt etter noen som gjorde det hjemme hos seg selv ulovlig 🙈 Misforstod😀 Anonymkode: 9c96b...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå