AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Feks, går jeg med en kaffekopp kan jeg begynne å tenke at tenk om jeg snubler og søler kaffe over noen. Tenker om jeg hadde gått meg på noen. Tenk om jeg har glemt nøklene mine, kortet mitt osv. jeg tenker generelt på uhell som kan oppstå, og som ikke trenger å bare være min feil, men jeg får fort skyldfølelse og føler alt er min feil. Føler alle andre beveger seg så fritt og ingenting skjer. Anonymkode: dbdc2...f5e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Litt krisemaksimering kanskje? Jeg falt en gang jeg lekte med barna, så etter det ør ikke jeg å løpe i den frykt at bena mine bare svikter. Det kom helt ut av det blå, jeg snublet ikke eller noe. Jeg kan også ellers tenke meg hva on det skjer, og tar forhåndsregler, jeg er nok noe forsiktig av meg, men det hemmer meg ikke i hverdagen, jeg er bare ingen "våghals" Så lenge tankene ikke overskygger og skaper store problemer for deg så tenker jeg du bare skal slappe av, men klart det det plagsomt og hemmende så er det kanskje greit å oppsøke hjelp. Anonymkode: 20f59...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå