AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Hei. ønsker noen tips fra dere om hvor det er best å reise med barn. Ser litt på malaga i Spania og eventuelt ett eller annet sted i Italia. Har du vært på en fint sted du kan anbefale hvor man både kan late seg på stranda men også finne på noe gøy? 🤩 Anonymkode: 084ca...56d
Hundejente Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 jeg reiser til Malaga i høstferien med moren min og sønnen min på ti. Vi storkoser oss der og er vel femte gangen vi er der. har ofte vært der litt kortere enn en uke, og ikke vært så opptatt av å finne på masse ting. vi koser oss på stranda og er mye ute og går tur i byen, går på café, tapasrestaurant, og diverse småutflukter som festningen over byen, botanisk hage, grottene i Nerja etc
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Kommer jo an på år på året dere reiser. Om sommeren er sjøene i nord best. Litt utenfor sesong bør man søke lengre sør, Amalfikysten er jo flott, eller Sardinia. Her er det også mengder med spennende opplevelser for barn. Fra Pompeii, til stolheisen på Capri, til slott i Syrakus. Anonymkode: 59b34...8aa
Gjest MOD Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Har ikke vært i Italia med barn, men har hatt fire ferier med barn i malaga, og vi elsker byen! Fin strand, deilig by! Og kort vei mellom alt☀️
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 Hundejente skrev (3 timer siden): jeg reiser til Malaga i høstferien med moren min og sønnen min på ti. Vi storkoser oss der og er vel femte gangen vi er der. har ofte vært der litt kortere enn en uke, og ikke vært så opptatt av å finne på masse ting. vi koser oss på stranda og er mye ute og går tur i byen, går på café, tapasrestaurant, og diverse småutflukter som festningen over byen, botanisk hage, grottene i Nerja etc Hei og takk for svar. Sønnen min er 8 år gammel så ikke så stor forskjell fra din. Hvilken del av malaga/strand pleier dere å bo ved? ett hotell du kan anbefale? ts Anonymkode: 084ca...56d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 begge er bra. både spania og italia er barnevennlige land. eks på restauranter - alltid godt velkomne, lett sted å ha med barn ut for å spise - en del av ferien det. Anonymkode: 2f929...a93
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 15.29): Hei. ønsker noen tips fra dere om hvor det er best å reise med barn. Ser litt på malaga i Spania og eventuelt ett eller annet sted i Italia. Har du vært på en fint sted du kan anbefale hvor man både kan late seg på stranda men også finne på noe gøy? 🤩 Anonymkode: 084ca...56d Når skal dere evt. reise? Det er stor forskjell på klima rundt omkring i Italia. Anonymkode: 2eafe...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå