GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!😊

Jeg har tatt år fri fra studiene da jeg var nødt å ordne opp i den psykiske helsen og har flyttet hjem for å jobbe og få hjelp. 
Jeg går til psykolog og besøker lege for litt oppdateringer! Ellers videre til problemet!

Jeg har reist hjem for å bo hjemme og få ting i hodet på stell. Jeg har flyttet fra studentbyen hvor jeg alltid hadde venner og ting å gjøre på for å holde meg oppdatert. Nå tar det på å være mye alene og uten noen venniner å komme hjem til og omgås hver dag.

jeg var nylig på tur med noen venniner og den ene dagen da vi skulle ut ble jeg bare så fryktelig lei meg. Jeg var veldig tydelig på at jeg ikke ønsket å være med på byen alikevell, noe jeg egentlig hadde så sykt lyst til men jeg tåler lite negativitet og etter noen klagde over å dra ut hoppet jeg i kjelleren:,)! Det er så dumt for alle venninene forstod meg og aksepterte at jeg ikke ville ut men prøvde å muntre meg på en fin måte. Så har du den siste som studerer hjemme i kristiansand og også bor hjemme! Hun ble fornærmet sur og hadde ingen medlidenhet for slik jeg reagerte og jeg kan forstå henne for jeg skammer meg over det. Skammer meg over at jeg har det så trist til tider og at jeg ikke kan klype meg selv i armen og skjerpe meg. Jeg tror hun fikk nok av meg etter denne turen og det er litt trist å tenke på.

Men hun er heller ikke en av de vennine som har vist særlig empati eller vært en ordentlig god venn meste parten av tiden. Men gud hun er morsom og være med, alle har jo gode sider.

Jeg spurte om å henge med henne helgen etter turen vår men ble avslått og hun var me noen andre venniner (som jeg også har hengt med og vært i bursdagen til). Neste helg skulle jeg spør om hun ville vær me i en bursdag til en fellesvenn og ser hun plutselig er ute med en hel gjeng som jeg har vært ute med før. Da spør jeg veldig fint at ååå husk å inviter meg jeg hadde vært med ut! Og hun svarer med «kom ikke på å invitere deg, neste gang». 

Det var jo litt trist da to lørdager alene hjemme eller henge me noen kompiser.
De kompisene redda helgene mine. Men uansett tenkte ikke såå mye over det var litt vondt, har sendt hun snapper og sagt lykke til osv når hun skulle reise. Og de har hun åpnet ett døgn etter på. Jeg har prøvd flere ganger nå men hun åpner aldri før flere timer eller døgn etterpå. Jeg blir ghostet, tror jeg.

Spørsmålet mitt nå er hva hadde dere gjort? Skal jeg bare gi henne en liten pause? Ikke invitere henne når jeg drar ut? Eller skal jeg fortsette å inkludere henne mens hun ekskluderer meg? Har egentlig lyst å bare kjøre full shitshow og ikke invitere henne på noe og gjøre masse gøy.😃 Men jeg får jo dårlig samvittighet og syns jo hun er ett fint tilskudd på alle vors og turer. Suger bare når det ikke er gjensidig. Btw dere har lov å være ærlig om jeg er helt blind nå, og prøvde å fortelle fra ett nøytralt ståsted fra min side. 

Anonymkode: 4069c...056

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger merke til at du er veldig opptatt av den ene venninnen som ble sur og fornærmet da du ikke kunne bli med ut. For du prøvde å få henne med deg ut neste helg, og helgen etter det igjen.

Men det er nå bare slik, at det ikke er alle man blir så kjempegode venner med. Jeg ville nok fortsatt å foreslå ting sammen med flere venninner, så kan hun ene bli med eller la være.

Anonymkode: 17584...8b5

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg legger merke til at du er veldig opptatt av den ene venninnen som ble sur og fornærmet da du ikke kunne bli med ut. For du prøvde å få henne med deg ut neste helg, og helgen etter det igjen.

Men det er nå bare slik, at det ikke er alle man blir så kjempegode venner med. Jeg ville nok fortsatt å foreslå ting sammen med flere venninner, så kan hun ene bli med eller la være.

Anonymkode: 17584...8b5

Endret av Lolly.h
Skrevet
Lolly.h skrev (Akkurat nå):

Enig^

Anonymkode: 4069c...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...