Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet noe som hjelper mot arr? Behandling, kremer, hva som helst? Har et stort arr jeg fikk etter å skjære meg. Ble sydd noen sting men da jeg fikk problemer etterpå så har det blitt et kjempestygt arr. Setter stor pris på tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis arret er nytt så hjelper silikon gel og silikon plaster du får kjøpt på apotek, samt bio Oil. Om arret er ferdig grodd og gammelt er det ingenting som hjelper desverre 

Anonymkode: 71b30...b6a

• Liker 2
Skrevet

En kan eventuelt bruke laser for å lysne fargen tror jeg, om det er et veldig mørkt arr.

Anonymkode: 60c7c...192

• Liker 1
Skrevet

Å gnikke på lakserolje har noen hatt god effekt av. 

Skrevet
kattiie skrev (4 timer siden):

Er det noen her som vet noe som hjelper mot arr? Behandling, kremer, hva som helst? Har et stort arr jeg fikk etter å skjære meg. Ble sydd noen sting men da jeg fikk problemer etterpå så har det blitt et kjempestygt arr. Setter stor pris på tips!!

Har du snakket med en dermatolog?

Anonymkode: caba0...9ea

Skrevet

Hvis det ikke er så lenge siden kan du teipe det ned for å få det flatt,  med kirurgisk teip. Jeg teipet arr i 6 eller 8 uker så fort stingene var tatt, og det ble jevnt og fint. Husk solfaktor 50 på arret minst det neste året.

Anonymkode: 60c45...486

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis det ikke er så lenge siden kan du teipe det ned for å få det flatt,  med kirurgisk teip. Jeg teipet arr i 6 eller 8 uker så fort stingene var tatt, og det ble jevnt og fint. Husk solfaktor 50 på arret minst det neste året.

Anonymkode: 60c45...486

Det er et år siden nå, så kanskje for sent? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...