SissiB Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Har så lyst til å lage det til jul. Har noen en god oppskrift ?
NullHull Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Gå inn på Det søte liv og gjør et søk på "issjokolade", så får du opp to varianter.
SissiB Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2005 Gå inn på Det søte liv og gjør et søk på "issjokolade", så får du opp to varianter. ← Tusen takk Dette er en side som kommer til å bli brukt hyppig fra nå av
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Må man bruke deilfiafett eller kan man bruke smør? Innbiller meg at delfiafett ikke er så godt...
Arkana Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Må man bruke deilfiafett eller kan man bruke smør? Innbiller meg at delfiafett ikke er så godt... ← Jeg synes delfiafett/kokosfett er kvalmende, jeg bruker f.eks. heller smør i risboller enn delfiafett. Du kan fint bytte det med smør, det vil jo gi en helt annen (og etter min mening bedre) smak, men det blir jo mer som trøfler enn iskonfekt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå