Gå til innhold

Noen som har prøvd sjampo og balsam fra Xtra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis bruker jeg Define sin sjampo og balsam og er veldig fornøyd med den. Tenkte nå å spare litt penger og vurderer å prøve Xtra sjampoen og balsamen. Er det noen som har prøvd den? Hvordan er den? Har Xtra dusjsåpe og syns den er veldig å bruke.

Anonymkode: 72ab3...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vanligvis bruker jeg Define sin sjampo og balsam og er veldig fornøyd med den. Tenkte nå å spare litt penger og vurderer å prøve Xtra sjampoen og balsamen. Er det noen som har prøvd den? Hvordan er den? Har Xtra dusjsåpe og syns den er veldig å bruke.

Syns den er helt grei:)

Liker veldig godt first price sin balsam:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk over til frisørshampo for noen år siden, og jeg så meg aldri tilbake. Så pga. noe familiekrise så overnattet jeg hos min far og glemte å ta med meg min shampo og balsam. Han hadde x-tra sitt. Trodde helt ærlig håret mitt skulle falle av, var så knuske tørt at det var som å ta i tørket gress. Måtte til ei venninne som også bruker frisørshampo for å dusje på nytt.

Når det er sagt så kommer det jo an på håret ditt; langt hår, kort hår, tørt hår, fett hår... Jeg hadde langt, tørt og frizzy hår fra før, så var jo oppskrift på katastrofe å ta sjangsen. Så basert på min personlige opplevelse ville jeg heller sett på nett om du kunne fått din nåværende shampo&balsam rimeligere på nett(om du ikke alt gjør det da).

Anonymkode: a4269...b13

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...