AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Vanligvis bruker jeg Define sin sjampo og balsam og er veldig fornøyd med den. Tenkte nå å spare litt penger og vurderer å prøve Xtra sjampoen og balsamen. Er det noen som har prøvd den? Hvordan er den? Har Xtra dusjsåpe og syns den er veldig å bruke. Anonymkode: 72ab3...ab8
flusa Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanligvis bruker jeg Define sin sjampo og balsam og er veldig fornøyd med den. Tenkte nå å spare litt penger og vurderer å prøve Xtra sjampoen og balsamen. Er det noen som har prøvd den? Hvordan er den? Har Xtra dusjsåpe og syns den er veldig å bruke. Anonymkode: 72ab3...ab8 Syns den er helt grei:) Liker veldig godt first price sin balsam:) 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Jeg gikk over til frisørshampo for noen år siden, og jeg så meg aldri tilbake. Så pga. noe familiekrise så overnattet jeg hos min far og glemte å ta med meg min shampo og balsam. Han hadde x-tra sitt. Trodde helt ærlig håret mitt skulle falle av, var så knuske tørt at det var som å ta i tørket gress. Måtte til ei venninne som også bruker frisørshampo for å dusje på nytt. Når det er sagt så kommer det jo an på håret ditt; langt hår, kort hår, tørt hår, fett hår... Jeg hadde langt, tørt og frizzy hår fra før, så var jo oppskrift på katastrofe å ta sjangsen. Så basert på min personlige opplevelse ville jeg heller sett på nett om du kunne fått din nåværende shampo&balsam rimeligere på nett(om du ikke alt gjør det da). Anonymkode: a4269...b13 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Takk for svar 😊 Anonymkode: 72ab3...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå