Gå til innhold

Hvilken type gaffel er det lett å spise med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestikk fra ikea. Og jeg syns det ikke er så lett å spise med de gafflene vi har. Maten faller ned mens en er på vei til å putte det i munnen. Kanskje den gaflen ikke er "bred" nok??

Hvilken type gaffel bruker dere?

Anonymkode: 16a4e...7c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker gafler med 3 tinder. Men så har jeg ikke problemer med at maten faller av noen av de forskjellige typene gafler heller, da.

Skrevet

Liker best sånn vanlig gaffel med skaft og pigger på. Ikke sånn japansk gaffel, bare klur med det tullet de driver på med.

Anonymkode: 71e01...a32

Skrevet

Spiser med den første jeg finner i bestikkskuffen. Har ikke problemer at maten faller av. 

Anonymkode: 7a97e...805

Skrevet

Jeg foretrekker gafler med relativt tynne, spisse og rette tenner. Altså at sidekantene på gaffelen er tilnærmet rett, og at tennene er tynne og spisse nok til å kunne stikkes inn i maten (også poteter), uten at den klemmes flat eller sprekker opp.

De rette sidekantene er først og fremst for spaghettisnurring. :) 

Anonymkode: f7bc7...409

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg foretrekker gafler med relativt tynne, spisse og rette tenner. Altså at sidekantene på gaffelen er tilnærmet rett, og at tennene er tynne og spisse nok til å kunne stikkes inn i maten (også poteter), uten at den klemmes flat eller sprekker opp.

De rette sidekantene er først og fremst for spaghettisnurring. :) 

Anonymkode: f7bc7...409

Hvilken type er det du mener? Har du bilde/link?

Anonymkode: 16a4e...7c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...