Gå til innhold

Habituell abort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er det fler her inne som har vært/blir utredet for habituell abort? Vi opplevde 4 spontanaborter før 1 fullgått svangerskap👶🏼💙 Han ble født i mai 2021, kom fort i gjenge med syklus etter fødsel. Etter koronavaksina i juli og august 2021, ble syklusen helt på bærtur og vi har hatt 3 positive eggløsningstester i mellomtiden, alle tre gangene resulterte i positiv graviditetstest, men endte med spontanabort… er nå til utredning for habituell abort. Legene sier alt ser bra ut hos både meg og far. Vi avventer svar på de siste blodprøvene. Hva har vært deres videre steg? Har dere fått noe hjelp?

Anonymkode: 6effe...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mistet, men hadde SKIKKELIG kluss etter vaksine nr 3. Jeg ble veldig lett gravid med de to første, men nr 3 tok over et år. Jeg hadde fullverdi mensen hver 14 dag i 5 mnd. Skulle til gyn, men rakk å bli gravid før jeg fikk timen. 

Ikke svar på det du lurer på, men vet mange har slitt med syklus etter vaksiner. 

Anonymkode: 5aca2...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange år siden, men jeg hadde tre spontanaborter mellom første og andremann. Begynte på Albyl-e. Om det var utslagsgivende for et vellykket svangerskap vet jeg ikke, men det gikk nå bra 😊

Anonymkode: b4eee...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mange år siden, men jeg hadde tre spontanaborter mellom første og andremann. Begynte på Albyl-e. Om det var utslagsgivende for et vellykket svangerskap vet jeg ikke, men det gikk nå bra 😊

Jeg var for øvrig veldig ung da, bare 24, så følte ikke jeg ble tatt særlig på alvor fordi "du har jo så mange år igjen å bli gravid på, men prøv dette så ser vi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...