AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Greit nok det. Vi møttes endel ganger, totalt 12 ganger. Kysset, hatt sex etc. Alt var helt greit, ikke stormende forelsket. Så vil hun at vi skal være venner plutselig. Svarer at jeg ikke søker venner, men noe mer. Dette takler hun dårlig, svarer at hun kan ikke tvinge meg til å være venner med henne. Det er jo gjensidig. Venner er jeg med menn, kvinner for meg er nærhet, kos og sex. Hun gir seg ikke med sms, vurderer å blokkere henne dessverre. Har sagt fra nok ganger tenker jeg. Anonymkode: 021bb...326 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Kommer litt dårlig fram, bestemte du å avslutte forholdet? Så dere har gått fra et kort forhold med 12 dater, så avsluttet du og så vil hun plutselig være venner? Anonymkode: e5769...1e5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Mulig hun ikke er klar for noe mer enda, men vil ta tida si. Anonymkode: f5bff...35b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Ok. Da får du bare blokke henne om hun fortsetter å mase. Du bestemmer selv hvem du vil ha som venner:) Anonymkode: 065c3...eaa 2
exictence Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Greit nok det. Vi møttes endel ganger, totalt 12 ganger. Kysset, hatt sex etc. Alt var helt greit, ikke stormende forelsket. Så vil hun at vi skal være venner plutselig. Svarer at jeg ikke søker venner, men noe mer. Dette takler hun dårlig, svarer at hun kan ikke tvinge meg til å være venner med henne. Det er jo gjensidig. Venner er jeg med menn, kvinner for meg er nærhet, kos og sex. Hun gir seg ikke med sms, vurderer å blokkere henne dessverre. Har sagt fra nok ganger tenker jeg. Anonymkode: 021bb...326 Hun taklet dårlig at du sa nei til å være bare venner? Men vil du noe mer med henne, og hun kontakter deg. Så kan du si at du vil ikke bare være venn med henne, så du har det best med at hun ikke kontakter deg. Si at du håper og tror hun forstår det, og da lar være med å kontakte deg som en venn. 1
Carrot Skrevet 27. september 2022 #6 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): kvinner for meg er nærhet, kos og sex. Så har du sagt at du vil ha en kjæreste da, eller har du sagt at du kun vil ha "nærhet, kos og sex" eller hva er greien med de 12 datene osv? 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #7 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Greit nok det. Vi møttes endel ganger, totalt 12 ganger. Kysset, hatt sex etc. Alt var helt greit, ikke stormende forelsket. Så vil hun at vi skal være venner plutselig. Svarer at jeg ikke søker venner, men noe mer. Dette takler hun dårlig, svarer at hun kan ikke tvinge meg til å være venner med henne. Det er jo gjensidig. Venner er jeg med menn, kvinner for meg er nærhet, kos og sex. Hun gir seg ikke med sms, vurderer å blokkere henne dessverre. Har sagt fra nok ganger tenker jeg. Anonymkode: 021bb...326 Skulle ønske jeg var like kjekk som deg Anonymkode: d946e...a6b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Skrevet 27. september 2022 Mange kvinner bruker "vi kan jo være venner" når de skal dumpe en fyr. Det er en slags forsvarsmekanisme. Anonymkode: 1813c...931 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #9 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mange kvinner bruker "vi kan jo være venner" når de skal dumpe en fyr. Det er en slags forsvarsmekanisme. Anonymkode: 1813c...931 Det er jo kjent, men da må hun jo ha sagt noe mer i forkant. Anonymkode: e32c9...8a7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Skrevet 27. september 2022 Carrot skrev (3 timer siden): Så har du sagt at du vil ha en kjæreste da, eller har du sagt at du kun vil ha "nærhet, kos og sex" eller hva er greien med de 12 datene osv? Hun dumpet han men sa hun ville være venner. Virker som ts vil ha sex og kos og nærhet og at det ikke er hva hun var ute etter. Anonymkode: 065c3...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #11 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skulle ønske jeg var like kjekk som deg Anonymkode: d946e...a6b Veldig få nordmenn er kjekke, og nå ble han i tillegg dumpet. Bra nok sosiale antenner et det som gir en dates. Anonymkode: 249ec...4d0 1
Carrot Skrevet 27. september 2022 #12 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hun dumpet han men sa hun ville være venner. Virker som ts vil ha sex og kos og nærhet og at det ikke er hva hun var ute etter. Anonymkode: 065c3...eaa Jeg så han skrev det, men jeg lurte på om han før dette hadde sagt at han var ute etter forhold eller casual liksom.. Jeg hadde også dumpet en fyr etter 12 dates om han bare var ute etter casual og jeg var gira på forhold for eksempel, men jeg ville droppa vennegreia for gen del i så fall.. Men noen som ser på kvinner kun som "nærhet, kos og sex" og ikke som venner er kanskje ikke helt klar for forhold heller - mulig hun senset det for alt vi vet.. var derfor jeg spurte hva han hadde formidlet fordi det kanskje er enklere å skjønne da? 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #13 Skrevet 27. september 2022 Hun mener vi skal være venner. Ikke noe mer. Det vil ikke jeg, det godtar hun ikke. Merkelig. TS. Anonymkode: 021bb...326 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun mener vi skal være venner. Ikke noe mer. Det vil ikke jeg, det godtar hun ikke. Merkelig. TS. Anonymkode: 021bb...326 Hva er det hun ikke godtar da, hva skriver hun til deg? Jeg kan godt forstå at hun ikke ville fortsette som fwb, dersom det var det du hadde sett for deg. Anonymkode: 53525...303
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #15 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun mener vi skal være venner. Ikke noe mer. Det vil ikke jeg, det godtar hun ikke. Merkelig. TS. Anonymkode: 021bb...326 Skal hun tvinge deg, i så fall? Anonymkode: e32c9...8a7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal hun tvinge deg, i så fall? Anonymkode: e32c9...8a7 Virket slik, jeg takket nei til videre kontakt ettersom vi ikke var enige. Men hun SKULLE være venner. Jeg blokkerte henne i går da hun ikke ville forstå dette. TS, over og ut. Anonymkode: 021bb...326 1
Gjest tullerikke Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 Virker som hun holder deg på gress. Bra du satte foten ned👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå