monja Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Skal du på juleshow eller julekonsert? Enten før eller i jula? I såfall, hvilken?
Charmina Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Nei men skulle ønske at jeg skulle. Kanskje prøve å få noen billetter til en eller annen kirkekonsert kanskje?
SissiB Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Har vært og sett Putti Plutti Plott med ungene. Det gjør vi hvert år
Litjtuppa Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Jeg og min kjære skal på Oslo Gospel Choir sin julekonsert! Har aldri hørt de live før, syns de er så flinke! Håper de skal synge "en stjerne skinner i natt" (ja jeg vet at den er oppbrukt, men det er den som gir meg julestemning.. ) Og når/hvis jeg får barn, skal vi på Putti plutti pott
Gjest Aloha Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Nei, men jeg kunne godt tenke meg det. Har vært på julekonsert nesten hvert år før jul, det har begynt å bli trasdisjon.
Chans Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Jeg har lyst til å dra på julekonsert i Nidarosdomen, hvis det ikke er kamp om billettene og sånn.
-Fisken- Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 Musikklinja på Manglerud har hvert år en nydelig julekonsert. Var selv med på den i fjor, utrolig moro. Den skal jeg på
Sun Mei Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Ja, jeg skal nå på søndag, i vår Frues Kirke
Lassie Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Nei. Vi tar alltid en konsert e.l. før jul hvert år, snuppen og jeg. I fjor var vi på julekonsert med Oslo Gospel Choir. I år ble det Bjørn Eidsvåg i november, så derfor blir det ingen andre.
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 Vi skal paa Stille Natt, Hellige Natt i Uranienborg kirke to dager foer jul. Var der i fjor ogsaa - det var knallbra. Gleder meg stort!
Sun Mei Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 Vi skal paa Stille Natt, Hellige Natt i Uranienborg kirke to dager foer jul. Var der i fjor ogsaa - det var knallbra. Gleder meg stort! ← Hvem er det som synger?
Lucky? Skrevet 1. desember 2005 #13 Skrevet 1. desember 2005 Jeg skal på to julekonserter i år. En nå på mandag den 5.desember og en den 22.desember! Er så koselig
Holly Hobbie Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Hvem er det som synger? ← Hei Impia-engel, i fjor var det Anita Skorgan, Marian Aas Hansen, Tor Endresen og Rune Larsen. Er 99% sikker paa at de stiller opp i aar ogsaa! De drar rundt paa turne, husker ikke akkurat hvor de drar... Ble veldig i julestemning og utrolig imponert over hvor flinke de var. Fikk seksere i de fleste avisene ogsaa! Anbefales paa det varmeste!
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 Nei, tror ikke jeg skal på noen julekonsert i år. Selv om det hadde vært koselig!
Lassie Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 Hei Impia-engel, i fjor var det Anita Skorgan, Marian Aas Hansen, Tor Endresen og Rune Larsen. Er 99% sikker paa at de stiller opp i aar ogsaa! De drar rundt paa turne, husker ikke akkurat hvor de drar... Ble veldig i julestemning og utrolig imponert over hvor flinke de var. Fikk seksere i de fleste avisene ogsaa! Anbefales paa det varmeste! ← Hva er prisen på denne konserten?
Gjest Gitte Skrevet 1. desember 2005 #17 Skrevet 1. desember 2005 jeg og min kjære skal på putti plutti pott 17.desember Har ikke sett den på mange år, så gleder meg :-D
Sun Mei Skrevet 1. desember 2005 #18 Skrevet 1. desember 2005 Hei Impia-engel, i fjor var det Anita Skorgan, Marian Aas Hansen, Tor Endresen og Rune Larsen. Er 99% sikker paa at de stiller opp i aar ogsaa! De drar rundt paa turne, husker ikke akkurat hvor de drar... Ble veldig i julestemning og utrolig imponert over hvor flinke de var. Fikk seksere i de fleste avisene ogsaa! Anbefales paa det varmeste! ← OK Da er det den vi skal på på søndag
Grooo Skrevet 1. desember 2005 #19 Skrevet 1. desember 2005 Jeg skal vist på DDE julekonsert... Hm...
LilleMy Skrevet 1. desember 2005 #20 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Skal på Sissel K's konsert 3.12. Det blir forhåpentlig vakkert.... Endret 1. desember 2005 av LilleMy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå