Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du på juleshow eller julekonsert?

Enten før eller i jula? I såfall, hvilken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men skulle ønske at jeg skulle. Kanskje prøve å få noen billetter til en eller annen kirkekonsert kanskje?

Skrevet

Har vært og sett Putti Plutti Plott med ungene.

Det gjør vi hvert år

Skrevet

Jeg og min kjære skal på Oslo Gospel Choir sin julekonsert! Har aldri hørt de live før, syns de er så flinke! Håper de skal synge "en stjerne skinner i natt" :engel: (ja jeg vet at den er oppbrukt, men det er den som gir meg julestemning.. ;) )

Og når/hvis jeg får barn, skal vi på Putti plutti pott :nisse:

Skrevet

Nei, men jeg kunne godt tenke meg det. Har vært på julekonsert nesten hvert år før jul, det har begynt å bli trasdisjon.

Skrevet

Jeg har lyst til å dra på julekonsert i Nidarosdomen, hvis det ikke er kamp om billettene og sånn.

Skrevet

Musikklinja på Manglerud har hvert år en nydelig julekonsert. Var selv med på den i fjor, utrolig moro.

Den skal jeg på :)

Skrevet

Ja, jeg skal nå på søndag, i vår Frues Kirke :)

Skrevet

Nei. Vi tar alltid en konsert e.l. før jul hvert år, snuppen og jeg. I fjor var vi på julekonsert med Oslo Gospel Choir. I år ble det Bjørn Eidsvåg i november, så derfor blir det ingen andre.

Skrevet

Vi skal paa Stille Natt, Hellige Natt i Uranienborg kirke to dager foer jul. Var der i fjor ogsaa - det var knallbra. Gleder meg stort!

Skrevet
Vi skal paa Stille Natt, Hellige Natt i Uranienborg kirke to dager foer jul. Var der i fjor ogsaa - det var knallbra.  Gleder meg stort!

Hvem er det som synger?

Skrevet

Jeg skal på to julekonserter i år. En nå på mandag den 5.desember og en den 22.desember! Er så koselig

Skrevet
Hvem er det som synger?

Hei Impia-engel, i fjor var det Anita Skorgan, Marian Aas Hansen, Tor Endresen og Rune Larsen. Er 99% sikker paa at de stiller opp i aar ogsaa! De drar rundt paa turne, husker ikke akkurat hvor de drar...

Ble veldig i julestemning og utrolig imponert over hvor flinke de var. Fikk seksere i de fleste avisene ogsaa!

Anbefales paa det varmeste! :)

Skrevet

Nei, tror ikke jeg skal på noen julekonsert i år. Selv om det hadde vært koselig!

Skrevet
Hei Impia-engel, i fjor var det Anita Skorgan, Marian Aas Hansen, Tor Endresen og Rune Larsen. Er 99% sikker paa at de stiller opp i aar ogsaa! De drar rundt paa turne, husker ikke akkurat hvor de drar...

Ble veldig i julestemning og utrolig imponert over hvor flinke de var. Fikk seksere i de fleste avisene ogsaa!

Anbefales paa det varmeste!  :)

Hva er prisen på denne konserten?

Skrevet

jeg og min kjære skal på putti plutti pott 17.desember :) Har ikke sett den på mange år, så gleder meg :-D

Skrevet

Anbefales paa det varmeste!  :)

OK :) Da er det den vi skal på på søndag ;)

Skrevet (endret)

Skal på Sissel K's konsert 3.12.

Det blir forhåpentlig vakkert....

Endret av LilleMy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...