Gå til innhold

Alternativer til Dentastix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en kleinspitz som elsker Dentastix, og som blir utrolig skuffet og masete, hvis han ikke får en om morgenen.. Er det noen andre sunnere ting han kan spise, som passer for små hunder? Han liker ikke rå gulrot :/ 

Anonymkode: 172a6...13a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pomeranian. Han får bare en halv dentastix nå og da. Favoritten hans er agurk. Ellers kommer lammeører på en god nr to. Bare prøv deg frem.

Anonymkode: 24cc6...016

Skrevet

Kjøp usaltet kraftbein av storfe eller oksehale. Gjerne fryst. La hunden gnage på det i 10-20 min før du fjerner det igjen. Pakk inn og legg i kjøleskapet, så har du til neste dag. Sunt og rimelig alternativ til andre tyggebein osv. 

Skrevet

Min elsker rå kålrot og neper.

Anonymkode: 6a810...623

• Liker 1
Skrevet

Bucadog tyggelapp for små hunder, mye bedre for tennene! 

• Liker 1
Skrevet

Mange hunder får diare eller kaster opp av bein..

Anonymkode: 2943f...d8d

Gjest Raffalayla
Skrevet

Jeg pusser tennene til hunden min, daglig, men dess mer jeg undersøker hvilken som helst tannpasta jeg har valgt meg ut, dess mer potensielt skadelige ingredienser blir jeg gjort oppmerksom på.. (hvor kommer biffsmaken fra?)

Ikke meningen å kuppe tråden, men dette er jo i samme gate; noen som har tips til tannkrem? Andre midler; holder det med bare vann, slik noen hevder?

Hunden min er sensitiv ovenfor proteiner (som ikke er slow-release) og spiser spesialfôr.. stix og slikt går rett igjennom.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Mange hunder får diare eller kaster opp av bein..

Anonymkode: 2943f...d8d

Ikke min :) 

Takk for alle tips!

Anonymkode: 172a6...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...