AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Hadde IKM for 4 dager siden.. dette er tredje dagen med murringer og blod på papiret. Frisk, ikke mye. Blir ikke noe spot i trusa men mere bare synlig når jeg tørker meg. Igår kom det litt mer ved toalettbesøket men så ikke noe mere inatt eller idag.. kan det være man ikke har hatt el og at mensen blir tilnærmet lik null? Eller kan det være stress? Kan of være gravid men da trodde jeg ikke jeg skulle få så ille menskramper slik jeg pleier å ha.. det føles rett og slett som om at kroppen prøver å menstruere men ikke får det til!? Takker for svar.. Anonymkode: 6cf63...63b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Kan være kjemisk. Har du hatt positiv test? Anonymkode: b2db9...bb6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være kjemisk. Har du hatt positiv test? Anonymkode: b2db9...bb6 Nope! Ikke enda. Trodde liksom mensen skulle dra seg igang etter en dag.. men Neida! Ja kanskje kjemisk det har jeg ikke tenkt på.. da kommer d en litt senere mensen kanskje eller at det kommer mindre? Bare det ikke er graviditet utenfor livmoren 🥹leste at man kan ha litt blødninger da.. Anonymkode: 6cf63...63b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nope! Ikke enda. Trodde liksom mensen skulle dra seg igang etter en dag.. men Neida! Ja kanskje kjemisk det har jeg ikke tenkt på.. da kommer d en litt senere mensen kanskje eller at det kommer mindre? Bare det ikke er graviditet utenfor livmoren 🥹leste at man kan ha litt blødninger da.. Anonymkode: 6cf63...63b ved kjemisk kan man oppleve at mensen blir litt forsinket ja. Hvis du er redd for graviditet utenfor livmoren så er det viktig at du tar kontakt med lege med en gang, SÆRLIG hvis smertene dine øker. Anonymkode: b2db9...bb6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ved kjemisk kan man oppleve at mensen blir litt forsinket ja. Hvis du er redd for graviditet utenfor livmoren så er det viktig at du tar kontakt med lege med en gang, SÆRLIG hvis smertene dine øker. Anonymkode: b2db9...bb6 Ja sant.. er såklart redd for det men vet ikke om det er noe grunn til å være det😅 er mest murring å det sitter midt i livmoren.. er bare blødningene som eventuelt får meg til å stusse. Slått meg til ro med at jeg ikke har hatt EL denne mnd så mensen er veldig liten.. hva annet kan det være. Ser ikke for meg at jeg er gravid med lekkasje av litt blod her og der.. slitsomt men takk for svar😍 Anonymkode: 6cf63...63b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6 Skrevet 27. september 2022 Jeg skjønner ikke, har du tatt en test i det hele tatt eller har du tatt en test som er negativ? Jeg har aldri i mitt liv hatt mensensmerter før jeg ble gravid, da hadde jeg murringer pluss blødde i en dag på IKM, er nå i uke 30. Anonymkode: 8a44f...f38
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 Nei altså spørsmålet mitt gikk mere ut fra det at jeg ikke skjønner hva kroppen min driver med. Hatt kjempevonde mens smerter og blødninger som var så små at jeg lurte på om det var el som kanskje var uteblitt den mnd. Prøver ikke bli gravid, denne tråden ble flyttet fra ett annet forum. Blødningene og smertene/murringene har gitt seg helt. Tok en test nå på morgenen bare for å være sikker å den er positiv, så jeg er gravid.. kanskje det var festeblødning. Hvis det var kjemisk kommer mensen sikkert snart. jeg er isåfafall da 5+6 idag.. jeg bare forstår ikke hvordan kroppen kan reagere så forskjellig fra en graviditet til en annen.. Anonymkode: 6cf63...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå