Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #621 Skrevet 13. oktober 2022 Ford3000 skrev (54 minutter siden): Det må være sør i Nord-Norge. I Finnmark varer sommeren 15 minutter. 😄 og på nordpolen er der 2 minutter
Embla Othea Skrevet 13. oktober 2022 #622 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (39 minutter siden): Så bra🙂 da har du jo gode muligheter til å holde deg i form. Ja 😊
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #623 Skrevet 13. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ja 😊 Da slipper du å bli så feit av all den gode Maten de har der
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #624 Skrevet 13. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Ja 😊 Det er sunt psykisk også er det ikke? 😊
Bamseklemmer Skrevet 14. oktober 2022 #625 Skrevet 14. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (21 timer siden): @Made4u @Bamseklemmer For å skape underholdning og moro på kg. @Måneskinn fordi hun er en snill og hyggelig person Takk du snille gode nettvenn😘 Du er jo også god å ha på dette forumet.. med å spre glede, humor og med mye positivitet😘❤️😇😂 1
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #626 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Agent smith skrev (13 timer siden): Da slipper du å bli så feit av all den gode Maten de har der Flere medpasienter har gått opp 20 kg etter at de ble innlagt. Mange legger på seg sykt mye av AP Endret 14. oktober 2022 av Embla Othea 1
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #627 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (12 timer siden): Det er sunt psykisk også er det ikke? 😊 Jo ☺️ I perioder har jeg trent hver dag, men da bikket det over for meg. 4-5 økter i uka er en perfekt balanse ☺️ 1
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #628 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (12 timer siden): Det er sunt psykisk også er det ikke? 😊 Hva med deg? Liker du å trene?
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #629 Skrevet 14. oktober 2022 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Hva med deg? Liker du å trene? Nei 😞 Selv før jeg begynte å røyke var jeg dårlig på særlig jogging, fikk så vondt i brystet av det 😣 Men liker å gå lange turer, dessverre har det blitt sjeldnere og sjeldnere at jeg gjør det 😢
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #630 Skrevet 14. oktober 2022 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Jo ☺️ I perioder har jeg trent hver dag, men da bikket det over for meg. 4-5 økter i uka er en perfekt balanse ☺️ Da blir du sprek og frisk 😊 1
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #631 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei 😞 Selv før jeg begynte å røyke var jeg dårlig på særlig jogging, fikk så vondt i brystet av det 😣 Men liker å gå lange turer, dessverre har det blitt sjeldnere og sjeldnere at jeg gjør det 😢 Det er helt greit, ikke alle som er like glad i det. Jeg liker også å gå turer, spesielt i skog og mark ☺️ 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #632 Skrevet 14. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er helt greit, ikke alle som er like glad i det. Jeg liker også å gå turer, spesielt i skog og mark ☺️ Jeg liker å gå på tur i by best, altså ikke sentrum men ytre by, oppdage nye gater og strøk og sånn 😊 Men går alltid en liten tur i skogen med fattern hver dag når jeg er på besøk hos han ☺️ Er jo oppvokst i en liten by omgitt av masse skog og fjell da så gikk masse tur i oppveksten 😊 og fra jeg var 3-4 til jeg gikk på vgs var det skitur hver helg hver uke hver vinter* + vinterferie og påskeferie 😅 *=der jeg kommer fra varer tradisjonelt vinteren fra november til ut april mer eller mindre 😅
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #633 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg liker å gå på tur i by best, altså ikke sentrum men ytre by, oppdage nye gater og strøk og sånn 😊 Men går alltid en liten tur i skogen med fattern hver dag når jeg er på besøk hos han ☺️ Er jo oppvokst i en liten by omgitt av masse skog og fjell da så gikk masse tur i oppveksten 😊 og fra jeg var 3-4 til jeg gikk på vgs var det skitur hver helg hver uke hver vinter* + vinterferie og påskeferie 😅 *=der jeg kommer fra varer tradisjonelt vinteren fra november til ut april mer eller mindre 😅 Jeg elsker å gå turer i byen i Danmark 😊 Masse koselige smågater🏘️ Det var en lang vinter gitt 😅 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #634 Skrevet 14. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg elsker å gå turer i byen i Danmark 😊 Masse koselige smågater🏘️ Det var en lang vinter gitt 😅 Åååååå Danmark 🥰 Altfor lenge siden jeg har vært der☺️ På barneskolen lærte vi at der vi bodde var ideen om fire årstider helt teoretisk i praksis var det mer sånn: VINTER november - april SOMMER mai - første halvdel av august HØST andre halvdel av august - oktober
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #635 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Åååååå Danmark 🥰 Altfor lenge siden jeg har vært der☺️ På barneskolen lærte vi at der vi bodde var ideen om fire årstider helt teoretisk i praksis var det mer sånn: VINTER november - april SOMMER mai - første halvdel av august HØST andre halvdel av august - oktober Hva skjedde med våren 😂
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #636 Skrevet 14. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hva skjedde med våren 😂 I høyden en uke i mai, hvis man var heldig 😅 Veldig kort. Et sted mellom "siste snø smelter vekk" og "20 plussgrader". 😅 Nå var forsåvidt mars - april MYE mildere enn januar - februar men ikke så mildt at snøen smeltet 😅 I januar - februar var det gjerne 25 grader minus da 🥶
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #637 Skrevet 14. oktober 2022 @Agent smith God morgen Her er dagens frokost Boller med farsmelk 1
Embla Othea Skrevet 14. oktober 2022 #638 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (8 minutter siden): I høyden en uke i mai, hvis man var heldig 😅 Veldig kort. Et sted mellom "siste snø smelter vekk" og "20 plussgrader". 😅 Nå var forsåvidt mars - april MYE mildere enn januar - februar men ikke så mildt at snøen smeltet 😅 I januar - februar var det gjerne 25 grader minus da 🥶 Man må med andre ord være glad i vinteren der dere bor 😅
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #639 Skrevet 14. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Man må med andre ord være glad i vinteren der dere bor 😅 Før i alle fall, ja 😊 Nå er det jo mildere vær der som andre steder 😊 Men det er fortsatt perfekt sted å bo hvis man liker å gå på ski 😊 Nå bor jeg i Oslo og har bodd i Oslo halve livet, her er været mer omskiftelig men det er i alle fall vår her 💚
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #640 Skrevet 14. oktober 2022 Embla Othea skrev (9 minutter siden): @Agent smith God morgen Her er dagens frokost Boller med farsmelk 😆 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå