Entern Skrevet 13. oktober 2022 #501 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): 😄 Bra du har Franzen , han er din trygge klippe Ja han er Frydens redningsvest på havet 😀
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #502 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Ingen vil det! Men livet.. suger deg opp og spytter ut, bror. Wallah bror
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #503 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (22 minutter siden): Wallah bror 1
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #504 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nordstrand thug life 😎
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #505 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nordstrand thug life 😎 Sant! 😎Livet her er faktisk veldig bra. Ekornene spretter rundt, møter alltid søte hunder og små folk med sekk like stor som ryggen går alene til skolen💙 Vi er bedre enn ryktet🙃 1
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #506 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Sant! 😎Livet her er faktisk veldig bra. Ekornene spretter rundt, møter alltid søte hunder og små folk med sekk like stor som ryggen går alene til skolen💙 Vi er bedre enn ryktet🙃 Koselig ☺️☺️☺️ Sånn er det her og, med småfolk og hunder og koselige gamle katter som vil hilse og hyggelige multikulturelle naboer 😀
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #507 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Sant! 😎Livet her er faktisk veldig bra. Ekornene spretter rundt, møter alltid søte hunder og små folk med sekk like stor som ryggen går alene til skolen💙 Vi er bedre enn ryktet🙃 Mange steder som et bedre enn sitt rykte, jeg bodde på tveita før, det var bra der og
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #508 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Koselig ☺️☺️☺️ Sånn er det her og, med småfolk og hunder og koselige gamle katter som vil hilse og hyggelige multikulturelle naboer 😀 Og multikulturelle dyr, både hunder og ekorn i samme nabolag jo🥳
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #509 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (55 minutter siden): Ja han er Frydens redningsvest på havet 😀 Haha ja😂 Dog han fryser i havet så usikker på om han kan redde meg der🤣 1
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober 2022 #510 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (24 minutter siden): Koselig ☺️☺️☺️ Sånn er det her og, med småfolk og hunder og koselige gamle katter som vil hilse og hyggelige multikulturelle naboer 😀 Koselig! 😃 1
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #511 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (17 minutter siden): Mange steder som et bedre enn sitt rykte, jeg bodde på tveita før, det var bra der og Mormor var så engstelig for meg i Oslo, sånn «du er fell forsiktig når du går på by’n Entern?» ☺️😊 Har vel strengt tatt ikke vært i flere situasjoner enn muttern var i på fest på bygda på Hedmarken for 50-60 år siden…😅
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #512 Skrevet 13. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Koselig! 😃 Ja veldig 😊
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #513 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Og multikulturelle dyr, både hunder og ekorn i samme nabolag jo🥳 Samme her og, katter OG hunder 😳😆
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #514 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Mormor var så engstelig for meg i Oslo, sånn «du er fell forsiktig når du går på by’n Entern?» ☺️😊 Har vel strengt tatt ikke vært i flere situasjoner enn muttern var i på fest på bygda på Hedmarken for 50-60 år siden…😅 Samme her, har aldri vært innblanda i noe bråk da jeg bodde i Oslo, var verre sa jeg bodde på bygda
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #515 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Samme her og, katter OG hunder 😳😆 Det er helt villt
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #516 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Samme her, har aldri vært innblanda i noe bråk da jeg bodde i Oslo, var verre sa jeg bodde på bygda Eldre folk på bygda tror gjerne det henger knivstikkere på hvert gatehjørne i Oslo. Media sin skyld 😞
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #517 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det er helt villt Ja fatter ikke at det går an
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #518 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Eldre folk på bygda tror gjerne det henger knivstikkere på hvert gatehjørne i Oslo. Media sin skyld 😞 Ja men det er jo folk som aldri har vært i Oslo selv
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #519 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja men det er jo folk som aldri har vært i Oslo selv Ja mer eller mindre 😅 Iflg fattern var Grünerløkka, Gamlebyen og og Grønland skumle for 50-55 år siden, han besøkte aldri Grünerløkka på den tiden men Gamlebyen og Grønland var visst skikkelig slum iflg fattern.Han var IKKE snobb, han og muttern bodde et år på Furuset og greier, ganske tilfeldig at de ikke endte opp med å bli boende på Rødtvet 😅
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #520 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja mer eller mindre 😅 Iflg fattern var Grünerløkka, Gamlebyen og og Grønland skumle for 50-55 år siden, han besøkte aldri Grünerløkka på den tiden men Gamlebyen og Grønland var visst skikkelig slum iflg fattern.Han var IKKE snobb, han og muttern bodde et år på Furuset og greier, ganske tilfeldig at de ikke endte opp med å bli boende på Rødtvet 😅 Ja ting var nok ikke noe bedre før, har også hørt at Grünerløkka var fattig og fælt før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå