Entern Skrevet 5. oktober 2022 #321 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ikke jeg Du er jo far til halve KG
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #322 Skrevet 5. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha. Nei. Det er sånn; EO uttrykker at det ikke er en relasjon av romantisk karakter men at det utelukkende er melkemotivert🤠 Melkemotivert😆
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2022 #323 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Du er jo far til halve KG P diddy🥳
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #324 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): Rammstein liker jeg og 😀 Hører mest på metal, av forskjellige slag 😊 (Rammstein er metal type Industrial, jeg liker ikke den typen metal så godt unntatt Rammstein) Min favorittsang med Rammstein er Engel 😇 Jeg liker mein teil best, sangen er også inspirert av en sann historie
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #325 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Du er jo far til halve KG Ja bortsett fra @Embla Othea
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #326 Skrevet 5. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): P diddy🥳 Puzzy Daddy
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #327 Skrevet 5. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): P diddy🥳 Agent James Brown
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #328 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja bortsett fra @Embla Othea Seffern
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #329 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Jeg liker mein teil best, sangen er også inspirert av en sann historie Det visste jeg ikke 😮 Artig med sånne detaljer. Litt som at en av de beste Black Sabbath sangene, «Children of the Grave», ikke handler om zombier eller noe sånn men om faren for atomkrig. Eller at «Lucy in the sky With diamonds» ikke handler om LSD men en tegning datteren til John Lennon laget.
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #330 Skrevet 5. oktober 2022 Hei @Frøkenfryden håper jeg ikke tullet for mye med yrket ditt i sted 🥲 1
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2022 #331 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hei @Frøkenfryden håper jeg ikke tullet for mye med yrket ditt i sted 🥲 På ingen måte,🥰 bare veldig sliten i hjernen og hviler meg litt..🙂
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #332 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Det visste jeg ikke 😮 Artig med sånne detaljer. Litt som at en av de beste Black Sabbath sangene, «Children of the Grave», ikke handler om zombier eller noe sånn men om faren for atomkrig. Eller at «Lucy in the sky With diamonds» ikke handler om LSD men en tegning datteren til John Lennon laget. Kult å vite historien bak sanger. Mein teil handler såvidt jeg husker om en kannibal som søkte etter en å spise i en avisannonse, og en 18 år gammel gutt svarte og ble spist, bizzarr historie
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #333 Skrevet 5. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): På ingen måte,🥰 bare veldig sliten i hjernen og hviler meg litt..🙂 1) godt å høre, fikk litt dårlig samvittighet 😌 2) håper du føler deg bedre etterhvert 😊 1
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #334 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Kult å vite historien bak sanger. Mein teil handler såvidt jeg husker om en kannibal som søkte etter en å spise i en avisannonse, og en 18 år gammel gutt svarte og ble spist, bizzarr historie Herregud det er sykt 😮
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2022 #335 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): 1) godt å høre, fikk litt dårlig samvittighet 😌 2) håper du føler deg bedre etterhvert 😊 Ingen problem, jeg tuller mye med jobben min og kan mange psykologvitser. 😁Noen kollegarer kommer av og til til lunsj på lunsjrommet tross mye travelhet fordi jeg er gøyal, ryktes det, haha. 😎😂 Har mumset sushi og litt paracet og kan hvile nå og se Sherwood. Bare jobbet for mye og vært mye kriser på jobb.. da røyner det på. Men snart fredag med hjemmekontor og litt ro. Og helg. Takk forresten. Du er veldig omtenksom🥲😆💛 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #336 Skrevet 5. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Herregud det er sykt 😮 Ja, virkeligheten er mye verre enn de verste filmene noen ganger. Han som ble spist ga faktisk samtykke til det, og hele seansen ble filmet😵 Du kan google hvis du vil ha alle de psyke detaljene, det blir for drøyt selv her
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #337 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ingen problem, jeg tuller mye med jobben min og kan mange psykologvitser. 😁Noen kollegarer kommer av og til til lunsj på lunsjrommet tross mye travelhet fordi jeg er gøyal, ryktes det, haha. 😎😂 Har mumset sushi og litt paracet og kan hvile nå og se Sherwood. Bare jobbet for mye og vært mye kriser på jobb.. da røyner det på. Men snart fredag med hjemmekontor og litt ro. Og helg. Takk forresten. Du er veldig omtenksom🥲😆💛 Er du psykolog eller vernepleier Endret 5. oktober 2022 av Embla Othea
Entern Skrevet 5. oktober 2022 #338 Skrevet 5. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ingen problem, jeg tuller mye med jobben min og kan mange psykologvitser. 😁Noen kollegarer kommer av og til til lunsj på lunsjrommet tross mye travelhet fordi jeg er gøyal, ryktes det, haha. 😎😂 Har mumset sushi og litt paracet og kan hvile nå og se Sherwood. Bare jobbet for mye og vært mye kriser på jobb.. da røyner det på. Men snart fredag med hjemmekontor og litt ro. Og helg. Takk forresten. Du er veldig omtenksom🥲😆💛 Du er alltid hyggelig og morsom og vittig, skjønner godt at kollegaene liker å lunsje med deg 😊
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #339 Skrevet 5. oktober 2022 Agent smith skrev (15 minutter siden): Ja bortsett fra @Embla Othea Vil du ikke være pappaen min 😭
Gjest Agent smith Skrevet 5. oktober 2022 #340 Skrevet 5. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ingen problem, jeg tuller mye med jobben min og kan mange psykologvitser. 😁Noen kollegarer kommer av og til til lunsj på lunsjrommet tross mye travelhet fordi jeg er gøyal, ryktes det, haha. 😎😂 Har mumset sushi og litt paracet og kan hvile nå og se Sherwood. Bare jobbet for mye og vært mye kriser på jobb.. da røyner det på. Men snart fredag med hjemmekontor og litt ro. Og helg. Takk forresten. Du er veldig omtenksom🥲😆💛 Jeg og @Entern vil også komme på lunsj hos deg en dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå