AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Hei Kort fortalt. Jobber som mellomleder i et stort selskap. Vi har hatt for få ansatte på jobb (vært slik i ca. 1 år), og det har medført en god del ekstra jobb på meg som mellomleder. Jeg har itillegg hatt noen heftige personalsaker jeg har stått i alene (noe sparring med HR avdelingen), som har tatt på psyisk og fysisk. (disse personalsakene er nå over) Nå i høst fikk jeg enda flere oppgaver og flere ansatte jeg er leder for. Dagene mine strekker ikke til, og jeg driver med brannslukking stort sette hele arbeidsdagen, hver dag, hver uke. Jeg har nevnt dette for min leder, men det skjer ikke noe...Har nå søkt ny jobb og sagt opp min stilling. Likvel har jeg noen måneder igjen og å kjenner jeg det går på helsen løs. Min leder har ytret bekymring for at jeg har for mye å gjøre, men jeg får likevel fler og fler oppgaver.... 🤥 Jeg sover dårlig, mye svimmel, kvalm, lite energi. Jeg ønsker ikke å dra til lege, det vil jo ikke hjelpe å sykmelde seg - kanskje for en periode, men det er fortsatt masse å holde tak i når man er tilbake. Hvordan skal jeg fortelle min leder at dette fungerer ikke lenger? Har nå begynt å grue meg til jobb (som jeg stor trivdes i tidligere). Anonymkode: 8fc08...903
KatteLatte Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Kanskje like greit å bli sykemeldt fram til ny jobb. Det går jo på helsa løs. Det føles kanskje lenge ut, men jeg tenker det er riktig, slik du beskriver det. Jeg er vanligvis ikke den som roper sykemeld deg!, men dette høres jo ikke bra ut. Gå i det minste til legen og hør hva han/henne tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå