AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg tenkte jeg skulle være tidlig ute i år med å bestille sommerferien 2023. vi har 3 uker ferie og ønsker å få noen anbefalinger fra dere. Jeg er åpen for hvilket som helst land. Må ha tilgang til Strand og basseng. + noe gøy å gjøre for barna. søker litt på nett men det er så mye å velge mellom at jeg blir sprø. 🤪 Anonymkode: 0158e...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 https://www.ving.no/hellas/kreta/chania-by/domes-zeen-chania egen tilgang på basseng og helt supert der! Anonymkode: e83f9...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Budsjett er en kjekk til å vite ved slike spørsmål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 Alcudia er veldig barnevennlig. Velg gjerne et hotell med barneklubb og underholdning. Mine elsket det iallefall, og fikk fort venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå